øhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Lige min tanke Håber det er ægget, der sætter sig fast, så du snart har en positiv test

jeg er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

afrobabies

Baagøe skriver:

Lige min tanke Håber det er ægget, der sætter sig fast, så du snart har en positiv test

Jeg fik så at vide at hun er gravid 5+2 Men derfor kan man jo godt få de mens smerter, når man ikke er længere henne, man har jo snydt kroppen for en omgang mens

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Jeg fik så at vide at hun er gravid 5+2 Men derfor kan man jo godt få de mens smerter, når man ikke er længere henne, man har jo snydt kroppen for en omgang mens

det følges ikke som mens smerter mere som nogen der rykker i æggestokkene

Anmeld

17. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

det følges ikke som mens smerter mere som nogen der rykker i æggestokkene

Ok, men er det noget, som gør voldsom ondt, eller er det til at holde ud? Ellers ville jeg nok smutte forbi lægen

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Ok, men er det noget, som gør voldsom ondt, eller er det til at holde ud? Ellers ville jeg nok smutte forbi lægen

det er til at holde ud  skal til læge på fredag for at tjekke alt er som det ska være da jeg blødte lidt imorges.. men han sagde det var nomalt men ville alligevel gerne lige tjekke for en sikkerheds skyld der er bare såå lang tid til fredag... men der er mange som er kommet til skade pga sne og mange der er syge så lægerne har vidst ret travelt

Anmeld

17. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

det er til at holde ud  skal til læge på fredag for at tjekke alt er som det ska være da jeg blødte lidt imorges.. men han sagde det var nomalt men ville alligevel gerne lige tjekke for en sikkerheds skyld der er bare såå lang tid til fredag... men der er mange som er kommet til skade pga sne og mange der er syge så lægerne har vidst ret travelt

Fordi du er gravid, så kan du godt få en akut tid, især hvis du fortæller hvad det drejer sig om...

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Fordi du er gravid, så kan du godt få en akut tid, især hvis du fortæller hvad det drejer sig om...

hmm jeg fortalte sekræteren hvordan jeg havde det og hun fik kylet det her i hoved.. ( vis du har aboteret så er der alligevel ikke noget lægen kan stille op men vis barnet er sund og rask så er der jo ingen bekymring. men nu kan jeg gå i 4 dage og tænke på om mit barn er væk.. nå ikke mere brok her fra mine homoner er allerede oppe og race bliver nemt hidsig ( stakkels venner og familie når jeg når længere hen..

Anmeld

17. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

hmm jeg fortalte sekræteren hvordan jeg havde det og hun fik kylet det her i hoved.. ( vis du har aboteret så er der alligevel ikke noget lægen kan stille op men vis barnet er sund og rask så er der jo ingen bekymring. men nu kan jeg gå i 4 dage og tænke på om mit barn er væk.. nå ikke mere brok her fra mine homoner er allerede oppe og race bliver nemt hidsig ( stakkels venner og familie når jeg når længere hen..

det var da også en idiot af en sekretær

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

det var da også en idiot af en sekretær

hun er altid lidt små gnaven

Anmeld

17. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

hun er altid lidt små gnaven

jeg skriver en mail til min læge og spørger om jeg skal tjekkes hvis der er noget, og så bruger jeg jo det til sekretærerne Men er det helt alvorligt, så er der jo ikke tid til at vente på svar fra lægen først....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.