Jeg har vundet!!! Jeg har fisme vundet :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Steph_Laurits

lisbethita skriver:

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK HVOR ER DU RØV HELDIG!! JEG ELSKER DEM!!!!!!!!!!!

God koncert, din heldige banan! Kram

Du har en gooood grund til at være misundelig, de var SÅ gode!!

Vi stalker dem da bare sammen og tager til en Live koncert med dem - jeg er SÅ klar på at se dem igen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Steph_Laurits

lisbethita skriver:

Er SLET ikke misundelig ;-)

Nej kan godt fornemme det  Hahah!

Anmeld

18. januar 2011

lisbethita

StephanieJ skriver:

Du har en gooood grund til at være misundelig, de var SÅ gode!!

Vi stalker dem da bare sammen og tager til en Live koncert med dem - jeg er SÅ klar på at se dem igen!!

Ahhhhhhhhhhhr.........Fuck det gad jeg godt! Jeg tror og Electric Lady Lab og Søren Huss er de solister jeg tørster efter at se live i 2011.

MEN FEDT FOR DIG ;-)

Anmeld

18. januar 2011

Steph_Laurits

lisbethita skriver:

Ahhhhhhhhhhhr.........Fuck det gad jeg godt! Jeg tror og Electric Lady Lab og Søren Huss er de solister jeg tørster efter at se live i 2011.

MEN FEDT FOR DIG ;-)

Det er da det vi gør, jeg er SÅ klar hvis du er 

Og det her var endda bare den "stille" version (nogen af sangene var dog med lidt knald på), så forestiller mig bare lige det helt store show med dem, UHF!!

De var også mega nervøse fordi de aldrig havde optrådt til intimkoncert før, men de klarede det til UG kryds og slange!

Anmeld

19. januar 2011

Steph_Laurits

Maja84 skriver:

Det bliver da spændende, du må endelig dele din oplevelse når du har været afsted

Har skrevet en update på side 3

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

StephanieJ skriver:

Så er vi hjemvendt efter en super skøn intimkoncert med Electric Lady Lab, det gav bare en meget personlig følelse eller hvad man skal sige ved at der kun var omkring 100 mennesker til stede i salen.

De spillede super godt, både akustisk og elektroniske udgaver af deres sange og tog sig tid til at svare på spørgsmål. Alt i alt en utrolig skøn koncert med et band der bare laver den bedste musik!
Det er ikke sidste gang jeg har set dem live!

I skal da lige have et par billeder :-)

Super skønt med en fed oplevelse, ser ud til det virkelig var en aften med en på opleveren

Anmeld

19. januar 2011

Steph_Laurits

Maja84 skriver:

Super skønt med en fed oplevelse, ser ud til det virkelig var en aften med en på opleveren

Absolut uden tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.