Jeg har vundet!!! Jeg har fisme vundet :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.861 visninger
36 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Steph_Laurits

Hvad sker der for det???
Så deltager man i en konkurrence og tænker: "Nåååh ja, man kan da altid prøve" - og så ser man lige på facebook at jeg fisme har vundet 2 billetter til intimkoncert med Electric Lady Lab imorgen aften i BioCity Randers!!!!! WHUUUUU!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Lisbeth1985

TILLYKKE God tur

Anmeld

17. januar 2011

Steph_Laurits

Lisbeth1985 skriver:

TILLYKKE God tur

Mange tak

Skal nok blive sjovt/hyggeligt!

Anmeld

17. januar 2011

B&J

wow fedt kæmpe tillykke her fra

Anmeld

17. januar 2011

FamilienSørensen

StephanieJ skriver:

Hvad sker der for det???
Så deltager man i en konkurrence og tænker: "Nåååh ja, man kan da altid prøve" - og så ser man lige på facebook at jeg fisme har vundet 2 billetter til intimkoncert med Electric Lady Lab imorgen aften i BioCity Randers!!!!! WHUUUUU!!

HVAD HVAD HVAD HVAD!

Snyd snyd snyd heldige dig! Sikke en dejlig ting. For hader de konkurencer hvor man så får en masse spam mails bagefter. Meeeeeen måske er man heldig som du

Anmeld

17. januar 2011

Steph_Laurits

Jacob&Kusuma skriver:

HVAD HVAD HVAD HVAD!

Snyd snyd snyd heldige dig! Sikke en dejlig ting. For hader de konkurencer hvor man så får en masse spam mails bagefter. Meeeeeen måske er man heldig som du

Det var så skægt, sad og kiggede på facebook om der var noget spændende og så ser jeg så at BioCity Randers havde skrevet på deres væg at de to vindere blev Stephanie og XXXXXX, så  kom jeg med sådan et "Ej hvaaaaad" udbrud og kæresten siger så "Kræver det yderligere uddybelse det der eller?" og ser så i min indbakke bagefter at de har skrevet at jeg havde vundet. Hahaha!

Havde da glemt alt om det selvom det var i sidste uge jeg svarede på spørgsmålet om hvad deres nye album hedder. Havde da ikke lige regnet med at jeg vandt

Det skal nok blive godt tror jeg

Anmeld

17. januar 2011

Kløver

Tillykke, håber du får en fed oplevelse

Anmeld

17. januar 2011

Steph_Laurits

Maja84 skriver:

Tillykke, håber du får en fed oplevelse

Håber jeg skisme også

Bliver spændende at komme til koncert i en biograf, det har jeg lige godt aldrig prøvet før

Anmeld

17. januar 2011

Kløver

StephanieJ skriver:

Håber jeg skisme også

Bliver spændende at komme til koncert i en biograf, det har jeg lige godt aldrig prøvet før

Det bliver da spændende, du må endelig dele din oplevelse når du har været afsted

Anmeld

17. januar 2011

Steph_Laurits

Maja84 skriver:

Det bliver da spændende, du må endelig dele din oplevelse når du har været afsted

I will

Tror jeg lader kameraet op og så må jeg se om vi må tage billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.