Jeg har vundet!!! Jeg har fisme vundet :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

CamillaSoefelt

StephanieJ skriver:

Lækkert er ikke ordet, det er feeeeedt

Minder om at kameraet da lige skal lades op

Nemmerlig ja..

Uha ja, det er lige med og huske kameraet, ville være synd og glemme i farten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

o0sus0o

tillykke dejligt, jeg har heller aldrig vundet noget :9

Anmeld

18. januar 2011

Steph_Laurits

susan_bagger skriver:

tillykke dejligt, jeg har heller aldrig vundet noget :9

Der var engang hvor jeg vandt konstant i radio'er, men har ikke vundet noget siden sidste år i marts

Så klager skam ikke

Anmeld

18. januar 2011

Pige2009

StephanieJ skriver:

Man lærer noget nyt hver dag

Ja, og man skal faktisk lære to nye ting dagligt

Anmeld

18. januar 2011

Zafir

KANON manner...

Jeg deltager også i de konkurrencer jeg ser i øjeblikket, for vi har brugt alle vores penge på vores byggeri hehe... Så vi kunne godt lige trænge til at vinde i lotto eller noget

LIgenu har jeg indtastet 7 koder på arla.dk så håber jeg på at vinde gavekort, som også kan bruges i IKEA og BAUHAUS haha.

Håber du får en dejlig koncert

Anmeld

18. januar 2011

Chamomile

Hvor dejligt, tillykke

Anmeld

18. januar 2011

Steph_Laurits

Så er vi hjemvendt efter en super skøn intimkoncert med Electric Lady Lab, det gav bare en meget personlig følelse eller hvad man skal sige ved at der kun var omkring 100 mennesker til stede i salen.

De spillede super godt, både akustisk og elektroniske udgaver af deres sange og tog sig tid til at svare på spørgsmål. Alt i alt en utrolig skøn koncert med et band der bare laver den bedste musik!
Det er ikke sidste gang jeg har set dem live!

I skal da lige have et par billeder :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. januar 2011

Steph_Laurits

Zafir skriver:

KANON manner...

Jeg deltager også i de konkurrencer jeg ser i øjeblikket, for vi har brugt alle vores penge på vores byggeri hehe... Så vi kunne godt lige trænge til at vinde i lotto eller noget

LIgenu har jeg indtastet 7 koder på arla.dk så håber jeg på at vinde gavekort, som også kan bruges i IKEA og BAUHAUS haha.

Håber du får en dejlig koncert

Det var SÅ god en koncert!!
Det er absolut ikke sidste gang jeg ser dem live!

Der er lagt lidt billeder ind nu.

Ja det er da bare om at deltage i en masse konkurrencer. Ellers vinder man ihvert fald ikke noget

Anmeld

18. januar 2011

lisbethita

StephanieJ skriver:

Hvad sker der for det???
Så deltager man i en konkurrence og tænker: "Nåååh ja, man kan da altid prøve" - og så ser man lige på facebook at jeg fisme har vundet 2 billetter til intimkoncert med Electric Lady Lab imorgen aften i BioCity Randers!!!!! WHUUUUU!!

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK HVOR ER DU RØV HELDIG!! JEG ELSKER DEM!!!!!!!!!!!

God koncert, din heldige banan! Kram

Anmeld

18. januar 2011

lisbethita

StephanieJ skriver:

Så er vi hjemvendt efter en super skøn intimkoncert med Electric Lady Lab, det gav bare en meget personlig følelse eller hvad man skal sige ved at der kun var omkring 100 mennesker til stede i salen.

De spillede super godt, både akustisk og elektroniske udgaver af deres sange og tog sig tid til at svare på spørgsmål. Alt i alt en utrolig skøn koncert med et band der bare laver den bedste musik!
Det er ikke sidste gang jeg har set dem live!

I skal da lige have et par billeder :-)

Er SLET ikke misundelig ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.