Ikke kun hans eks, men også hans venner...(langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Enig, jeg har også affundet mig med at hun er i hans fortid og har vænnet mig til at hans forældre snakker om hende sådan er det bare, og det kan jeg leve med.

Men jeg har svært ved at hans venner lavede det nummer... især fordi jeg, ligesom du også skrev, følte de gjorde det meget bevidst for at skabe splid... (det lykkedes ikke og får det heller ikke lov til) men i siturationen anede jeg ikke hvad jeg skulle gøre, eller hvordan jeg skulle takle det... og kan stadigvæk ikke se hvordan jeg skulle havde taklet det anderledes?

Jeg elsker min kæreste og stoler på det er mig han har valgt, nu skal vi trods alt også have barn sammen.  Men jeg ville ønske at hans eks ville blive lidt mere i fortiden, end hun er lige nu... det såmændt også okay at vennerne er venner med hende, men jeg vil bare ikke være i selskab med hende pga. de også ses med hende, så må de da kunne finde ud af at invitere os hver for sig?

Det skulle man jo synes..så jeg kan kun give dig ret.
Man kunne forstå, hvis det var i forbindelse med en større begivenhed, så kan man ikke komme uden om, at et fælles samfund også har fælles omgangskreds, og at man derfor ikke kan undgå at være sammen. Men jeg giver dig helt ret...ved private sammenkomster, burde de have så meget pli, at de ikke inviterede jer sammen.
Jo mere jeg tænker over det, jo mere ondskabsfuldt synes jeg det er.
Tag en snak med kæresten og spørg ham om ikke han synes, at disse venner, skal rykkes ned på en anden hylde end venne-hylden i fremtiden?
Snak med ham om hvad han synes og lyt også til ham..måske har han en anden synsvinkel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det skulle man jo synes..så jeg kan kun give dig ret.
Man kunne forstå, hvis det var i forbindelse med en større begivenhed, så kan man ikke komme uden om, at et fælles samfund også har fælles omgangskreds, og at man derfor ikke kan undgå at være sammen. Men jeg giver dig helt ret...ved private sammenkomster, burde de have så meget pli, at de ikke inviterede jer sammen.
Jo mere jeg tænker over det, jo mere ondskabsfuldt synes jeg det er.
Tag en snak med kæresten og spørg ham om ikke han synes, at disse venner, skal rykkes ned på en anden hylde end venne-hylden i fremtiden?
Snak med ham om hvad han synes og lyt også til ham..måske har han en anden synsvinkel.

Det vil jeg gøre har bare ikke rigtigt kunne finde ud af hvordan jeg skulle gribe den samtale an, tror også kæresten helst ville undgå det, men jeg kan godt se vi bliver nød til at få snakket det igennem en gang for alle.  Som sagt er det jo LANGT fra ham jeg er sur og skuffet over, i mine øjne gjorde han faktisk alt det rigitge, forlod selskabet med mig, og lod mig tude ud engang, han ville enda undskylde for noget der ikke engang var pga. ham, det var jo T og S der hvade inviteret hende ikke ham, hvad mere kunne man ønske sig.  Han ved også godt det ikke var hans skyld, jeg blev så ked, og fustreret, og hvor meget jeg satte/sætter pris på han tog hjem med mig.

Jeg tror aldrig jeg vil kunne komme til at tilgive T og S, da det virkede som en meget bevidst handling fra deres side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.