Akja..nu er jeg nok ikke lige den rette til at komme med gode råd i denne her sag, da jeg har et glimrende forhold til mine x-er og deres koner m.v.
Og hvis min mand havde haft kontakt til sine x'er, så havde jeg såmænd taget det med også.
Jeg har det nu engang sådan, at hvis min elskede ikke kan vælge mig, jamen så har han heller ikke fortjent mig, og så er det bedre han finder en anden.
Bygone is bygone, og hvad der ligger i fortiden skal have lov at hvile.
MEN...så er der det med "vennerne", der VED du har et anstrengt forhold til x'en..og det syntes jeg er noget af det mest lavsindede, at lave det stunt, de gjorde der.
Stod det til mig, så var de nu sparket ned af Venne-hylden og rykket ned på den hylde, der hedder "Bekendte".
Man skulle næsten tro at "vennerne" inviterede damen blot for at lave rav i den, og for at sidde og gnide sig i hænderne og more sig over balladen.
Og den slags venner...nåja..de hører slet ikke ind i det, man overhovedet kan kalde venner.
Jeg syntes det er rigtigt synd for dig, at du har det så slemt med din kærestes x, men jeg synes også, at du skal se at komme videre.
Han har trods alt haft et liv før dig, og uanset om du kan lide det eller ej, så starter hans liv ikke, den dag han mødte dig.
Derfor må man også leve med, at x'en bliver nævnt i ny og næ i andre sammenhænge.
Stol på at han er der for dig og tag imod hver en dag sammen med ham som en gave. Hæng dig ikke i fortiden. Det er trods alt hans fortid, som har formet ham til den, han er i dag, og det har hans X også været med til. Og netop oplevelsen med hende i hans fortid, har måske overbevist ham om, da der først groede græs over såret, at sådan en kvinde vil han aldrig igen røre med en ildtang.
Stol på at han vil dig og kun dig, og det er dig der har vundet gaven.
De andre...nåja..de er kun nogle stakler.

Kærligst
Sussie
Anmeld