Hej piger, jeg er utroligt ked af at komme med et indlæg som dette... synes ikke selv det er sjovt at side og læse andres sørgelige historier... men nu har jeg gået og været nede i snart to uger, og kan ikke finde en måde at komme over det på, udover at dele det med nogen, så håber i kan tilgive mig at det nu går ud over jer... 
Jeg har længe haft et problem med at min kæreste, snakkede sammen med sin eks, og da jeg har snakket med ham om det mange gange, og det først nu, ca. et år efter vi er kommet sammen har forstået hvor meget det nager mig, og har kottet kontakten til hende dukker der et nyt problem op...
(Problemet er mest at det var hende der slog op med ham, og at han virkelig elskede hende, og da vi begyndte at komme sammen, har hun fortrudt og ihærdigt prøvet at få ham tilbage...
)
Vi var inviteret til pokeraften ude hos kærestens vennerpar, T og S, hvor vi fik af vide at der kun kom to andre M og M som er brødre, og jeg synes det er helt okay, vi aftaler at jeg kører hjem, da jeg er gravid i uge 35 og alligevel ikke må drikke.
Vi ankommer til T og S, som så siger at vi da skal se at få bestildt nogle pizzaer, men her stopper mit gode humør...
(Jeg ved at T og S også er venner med kæresten eks, men dette kom alligevel bag på mig...)
T siger "da ikke før SH kommer (altså kærestens eks)... først er jeg ikke sikker på om det er hende, og derfor vil jeg ikke gøre et nummer ud af det, og da kæresten ikke reagere tænker jeg at det nok ikke er hende... for helt ærlig, hvem invitere også en eks og en nuværende kæreste til samme "fest"? 
Men jo det var hende... jeg har ikke selv mødt hende før ansigt til ansigt, men hun har prøvet at skrive mails til både mig og kæresten om at hun gerne ville møde mig osv... som jeg hver gang har takket pænt nej til, da jeg ikke er interresret i at være veninde med min kærestes eks. 
Efter ca. 10 min med T, S, M og M, samt kæresten og hans eks´s selskab kan jeg ikke holde det ud mere... Jeg siger diskret til kæresten at jeg gerne vil hjem nu, og han svare "jeg bliver lige og spiser pizza..." det sårede mig lidt, da han ved hvor meget det genrer mig...
Han fortryder vist det han sagde, hvilket jeg giver ham + i karakterbogen for
, og det ender med vi sammen forlader selskabet sammen.
I bilen bryder jeg sammen...
vi skulle lige forbi mine forældre og hente hunden som de passede for os, til vi skulle hjem. Kæresten undskylder meget, og har det ikke godt med hele siturationen... men jeg kan ikke slukke for vandfaldet... Det var jo ikke ham jeg var sur på, han vidste ikke hun kom, for da han/vi blev inviteret sagde T og S at det kun var os samt M og M... Jeg var ked af hele siturationen, skuffet over T og S, da jeg synes det er almindelig logik at man som sagt ikke invitere eks og nuværende kæreste til samme "fest"... og nok også lidt skuffet over at han ikke sagde noget da vi var der, inden hun kom... 
Mine forældre var i chok da vi hentede hunden, og mine øjne var hævede, jeg skyndte mig dog at fortælle dem at det ikke var pga. kæresten, og har senere fortalt dem hvordan det rigtigt hang sammen.
Er ked af det blev så langt, men kunne ikke længere gå med det, det gør mig stadigvæk ked af at tænke på... jeg kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal/skulle have taklet det...
Jeg har bestemt ikke lyst til at se T og S mere... efter det her... synes om ikke andet de kunne havde sagt hun kom, da de invitede os...