hvad gør jeg lige med Dp og Vs???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Min datter er i DP. Så selvom jeg er halvtidsstuderende henter jeg hende halv 4 hver dag. Hendes dag slutter for hende når hun har spist sin frugt hos DPmor, så det forsøger jeg og efterleve STRAMT. Jeg ville ikke flytte hende for og spare de penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Vidunderligeunger

DatterMalou skriver:

Min datter er i DP. Så selvom jeg er halvtidsstuderende henter jeg hende halv 4 hver dag. Hendes dag slutter for hende når hun har spist sin frugt hos DPmor, så det forsøger jeg og efterleve STRAMT. Jeg ville ikke flytte hende for og spare de penge.

okay... hm.

tror jeg er kommet frem til at putte hende i vuggestue fuldtid - hele tiden, Så kan vi hente hende tidligere en dag hvis det er.

Anmeld

17. januar 2011

dorthemus

BlyViol skriver:

Hej Piger. I må lige hjælpe mig...

Det er sådan at jeg skal i aktivering, hvilket betyder fuld tids "arbejde" pr. 1.4. 

Men så til august skal jeg starte på skole i 24 timer ugentligt hvilket jo kun er halvtid.

så er der jo lige det med dagpleje og vuggestue!!??

Alberte skal starte indkøring i starten af marts jo, MEN skal jeg vælge dagpleje de første 4 måneder til fuldtid, (2300 pr. md) og så putte hende over til en anden DP (ja det skal man) til august på halv tid (1500 pr. md) ? 

Eller skal jeg betale 3000 i mdr. for 4 mdrs. fuldtid og resten halv tid i en Vuggestue, så hun IKKE skal skifte sted af være??

Ville virkelig være ked af at skulle af med 3000 i VS når jeg er på SU, og så allerede til august ikke bruge mere end ca. 25/30 timer i ugen.. men også være ked af at Alberte skal skifte Dagplejemor efter 4 måneder :/

HELP!!