Kunne jeres Baby passe en str.50 efter fødslen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Bruus

Sillebob skriver:

Haha sikke en fin vaegt-klasse

Vi havde kun ganske faa ting i str 50 ( 3 dragter tror jeg ) og Noah passede det ca 2 uger, saa var det slut. Han var 3700g og 56cm.

Naeste gang ville jeg gaa direkte til str 56. Og smoeje aermerne/benene lidt op.

Rigtig held og lykke med din kommende baby  Hvornaar har du termin ?

Knus fra Sille

Haha, ja det bliver en stor Baby, hvis det kommer til at gå som de tror Men det er fint med mig

Jamen jeg har først termin 11.juni, så der er stadig 20 uger endnu. Var bare nysgerrig Men tror ikke jeg køber flere str.50. Det lyder ikke på svarene som om den vil ku være i det længe, hvis altså den overhovedet kan Men nu må vi se hvor stor den bliver!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

N&J

Mette:)) skriver:

Hej Damer

Som overskriften lyder, er jeg nysgerrig efter at vide om jeres lille Guldklump kunne passe en str.50 i body da han/hun var nyfødt? Jeg har nemlig købt 4 str.50 og 4 str.56 Bodyer, og synes faktisk ikke de ser så små ud igen i str.50, så tænkte at det ville være perfekt den første tid Men både svigermor, bonusmor, mor og kæresten er enige om at der kan jeg tro om igen. Vi plejer i familien at få temmelig store babyer på mellem 4000-4600g og 52-57 cm lange. Så de tror at vi også får sådan et barn i den "vægt-klasse" Men de er jo ikke så store når de lige kommer ud altså

Hvor stor var jeres? Og hvad størrelse brugte de i den første tid???

Knus og god dag til jer
//Mette

Min datter vejede 4620 ved fødslen og bar en natdragt i en str. 50 1 gang, derefter måtte jeg skifte til 56.. jeg ville holde lidt igen, især når I har tendens til store børn i familien.. 

Anmeld

17. januar 2011

Bruus

TUSINDE TAK FOR ALLE JERES SVAR

Det ville være lidt lettere hvis der var en knap der kunne svare alle på én gang Men nu laver en en fælles...

Det lyder som om at hvis det bliver en Baby i den vægt-klasse, så kan jeg godt skyde en hvid pil efter str.50-bodyer. Men nu får vi at se Der er jo ingen der ved om det bliver sådan

Knus

//Mette

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Vores var 52 lang og brugte str. 50 body det første stykke tid.. 

Anmeld

17. januar 2011

Moar'en

Viktor kunne godt passe en 50 men han var heller ikke så stor som din familie får, han var 50 cm og vejede 2940 gram

Anmeld

17. januar 2011

Clisolka

Jeg fik en ordentlig basse til at starte med. Isabella vejede 4005 g og var 51 lang, men vi kunne sagtens få hende ned i str. 5o de første 14 dage Derefter var det str. 56. Her 11 uger efter er vi ovre i en str. 62.

Anmeld

17. januar 2011

Kløver

Mette:)) skriver:

Hej Damer

Som overskriften lyder, er jeg nysgerrig efter at vide om jeres lille Guldklump kunne passe en str.50 i body da han/hun var nyfødt? Jeg har nemlig købt 4 str.50 og 4 str.56 Bodyer, og synes faktisk ikke de ser så små ud igen i str.50, så tænkte at det ville være perfekt den første tid Men både svigermor, bonusmor, mor og kæresten er enige om at der kan jeg tro om igen. Vi plejer i familien at få temmelig store babyer på mellem 4000-4600g og 52-57 cm lange. Så de tror at vi også får sådan et barn i den "vægt-klasse" Men de er jo ikke så store når de lige kommer ud altså

Hvor stor var jeres? Og hvad størrelse brugte de i den første tid???

Knus og god dag til jer
//Mette

Tja nu er vores bette ikke kommet til verden endnu, men tror det er meget forskelligt. min veninde sagde at jeg ikke skulle købe ret meget i str 50 da de meget hurtigt vokser ud af det, og hendes søn, kunne bruge 50 i kort tid. Men hendes veninde, brugte str 50 lidt længere tid til hendes lille pige, så er jo en smule svært at sige.

Selv har jeg kun købt meget lidt i str 50, et par enkelte sæt, til at tage med på sygehuset. Har så til gengæld lidt købt mere i str 56, da den bette så vil kunne bruge det længere tid, og skulle vi få en meget lille en, så kan man jo evt håbe at noglet af det, folk kommer med er i str 50, eller give ønske om tøj str, hvis de spørger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.