Mette:)) skriver:
Hej Damer 
Som overskriften lyder, er jeg nysgerrig efter at vide om jeres lille Guldklump kunne passe en str.50 i body da han/hun var nyfødt? Jeg har nemlig købt 4 str.50 og 4 str.56 Bodyer, og synes faktisk ikke de ser så små ud igen i str.50, så tænkte at det ville være perfekt den første tid
Men både svigermor, bonusmor, mor og kæresten er enige om at der kan jeg tro om igen. Vi plejer i familien at få temmelig store babyer på mellem 4000-4600g og 52-57 cm lange. Så de tror at vi også får sådan et barn i den "vægt-klasse"
Men de er jo ikke så store når de lige kommer ud altså 
Hvor stor var jeres? Og hvad størrelse brugte de i den første tid???
Knus og god dag til jer 
//Mette 
Tja nu er vores bette ikke kommet til verden endnu, men tror det er meget forskelligt. min veninde sagde at jeg ikke skulle købe ret meget i str 50 da de meget hurtigt vokser ud af det, og hendes søn, kunne bruge 50 i kort tid. Men hendes veninde, brugte str 50 lidt længere tid til hendes lille pige, så er jo en smule svært at sige.
Selv har jeg kun købt meget lidt i str 50, et par enkelte sæt, til at tage med på sygehuset. Har så til gengæld lidt købt mere i str 56, da den bette så vil kunne bruge det længere tid, og skulle vi få en meget lille en, så kan man jo evt håbe at noglet af det, folk kommer med er i str 50, eller give ønske om tøj str, hvis de spørger 
Anmeld