Kunne jeres Baby passe en str.50 efter fødslen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

lisesp83

Julie vejede 2940 g og var 49 lang, og jeg brugte str 50 i næsten 2 mdr. Men i starten var det næsten for stort. Men vi krøllede bare ærmer og bukseben lidt op..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

TheasMor

Hejsa

Min datter vejede 4432g og var 56cm lang ved fødslen og vi fik aldrig brug for str.50 og brugte kun str 56 i en lille måneds tid

Anmeld

17. januar 2011

Mor til L&S

Mette:)) skriver:

Hej Damer

Som overskriften lyder, er jeg nysgerrig efter at vide om jeres lille Guldklump kunne passe en str.50 i body da han/hun var nyfødt? Jeg har nemlig købt 4 str.50 og 4 str.56 Bodyer, og synes faktisk ikke de ser så små ud igen i str.50, så tænkte at det ville være perfekt den første tid Men både svigermor, bonusmor, mor og kæresten er enige om at der kan jeg tro om igen. Vi plejer i familien at få temmelig store babyer på mellem 4000-4600g og 52-57 cm lange. Så de tror at vi også får sådan et barn i den "vægt-klasse" Men de er jo ikke så store når de lige kommer ud altså

Hvor stor var jeres? Og hvad størrelse brugte de i den første tid???

Knus og god dag til jer
//Mette

Liva brugte str 50 efter fødslen og det var godt stort til hende, men hun var heller ikk så stor.. 2900 gr og 50 cm

Anmeld

17. januar 2011

lucas<3

Hej Damer

Som overskriften lyder, er jeg nysgerrig efter at vide om jeres lille Guldklump kunne passe en str.50 i body da han/hun var nyfødt? Jeg har nemlig købt 4 str.50 og 4 str.56 Bodyer, og synes faktisk ikke de ser så små ud igen i str.50, så tænkte at det ville være perfekt den første tid Men både svigermor, bonusmor, mor og kæresten er enige om at der kan jeg tro om igen. Vi plejer i familien at få temmelig store babyer på mellem 4000-4600g og 52-57 cm lange. Så de tror at vi også får sådan et barn i den "vægt-klasse" Men de er jo ikke så store når de lige kommer ud altså

Knus og god dag til jer
//Mette

min dreng kunne ikke passe en str. 50. han var 56 cm ved fødslen.

Anmeld

17. januar 2011

Nalle

Victoria brugte str 50 i en måned, Sebastian brugte det i 1 uge

Victoria vejede 3470, og var 49 cm.

Sebastian vejede 3950, og var 50 cm

Anmeld

17. januar 2011

Klumpe-dumpe

Hej Damer

Knus og god dag til jer
//Mette

Min datter brugte str. 38 da hun kom til, og det var endda rigeligt stort til hende.

Da hun langt om længe kunne komme i en 50 brugte hun det også i lang tid.

Anmeld

17. januar 2011

Low

Min dreng vejede 4055 g og var 55 cm da han blev født, så han kunne slet ikke passe størrelse 50. Han brugte kun størrelse 56 i 2-3 uger

Anmeld

17. januar 2011

Isabella_mor

min dreng er født 55 cm lang, og han kan godt passe en str 50...  men ikke særlig længe... måske et par uger frem endnu.. men en 56 kn godt være for stor til ham...  så jeg har da heller ikke så meget i str 50. og så bliver det jo bare vasket ofte...

Anmeld

17. januar 2011

Lunae

Hej Damer

Knus og god dag til jer
//Mette

Vores datter vejede 4090g og var 53 lang! Hun har aldrig brugt 50, men startede sit liv i str 56

Anmeld

17. januar 2011

TbCp

Min datter svømmede i str 50 den første tid. Hun var 50cm og 2670 g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.