DP eller blive hjemme hos mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

oo

jeg har tænkt mig at tage et års orlov efter barslen, så sol er cirka to år før hun kommer i dagpleje og så vil jeg nemlig også melde mig til rytmik og den slags. Nogle gange er der legestuer forskellige steder netop for forældre der går hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Dictes mor

Stumpen skriver:

Altså som udgangspunkt vil jeg da sige at du skal beholde hende hjemme, når du gerne vil det..

Men er hun i DP nu?? Jeg tænker lidt at hun bliver "hevet" væk fra de kendte rammer for et semester for at skulle starte forfra igen om 6 mdr?

Min datter er i dp og tror egentlig at min datter ville tage det i stiv arm og være bedøvendes ligeglad, men hendes dp er guld værd, så ville ikke risikere et træls skift, hvis det var tilfældet...

Hun er ikke i DP nu, hun har kun været hjemme hos mig, så det vil bare fortsætte som hun er vant til det, og så først starte op i DP som halvanden årig Jeg tror at det er godt både for hende og for mig

Anmeld

18. januar 2011

Stumpen

Dictes mor skriver:

Hun er ikke i DP nu, hun har kun været hjemme hos mig, så det vil bare fortsætte som hun er vant til det, og så først starte op i DP som halvanden årig Jeg tror at det er godt både for hende og for mig

Så synes jeg at du skal gøre det du finder rigtigt at gøre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.