Nu har jeg ikke børn endnu, så ingen fif herfra.. Men tænker lidt om hun ved, hvordan du føler det? Har du spurgt hende hvorfor hun kun har besøgt én gang efter fødslen som nu er 7 mdr siden?
Set fra en venindes side, så tænker jeg at hun ikke ved hvor hun står i jeres forhold efter du har fået barn, måske hun er bange for I ikke har noget og snakke om som i gamle dage osv?
Jeg ved fra mig selv da min bedste veninde blev gravid, blev jeg super glad, men samtidig SUPER skræmt. Jeg var bange for vores venskab ikke ville holde, fordi skulle hun nu til og snakke om barn osv hele tiden, ville hun ændre sig fordi hun blev mor!
Jeg ser min veninde stort set dagligt, eller nu hvor jeg arbejder aften, er det i min friuge! Hendes søn (min gudsøn) er nu 3 år til marts. Vi har fået et andet venskab, men sandheden er jo, at hun slet ikke har ændret sig i takt med moderskabet, jeg tror vi har ændret os sammen! Jeg vil faktisk sige vores venskab er blevet tættere! Self. har der været dage og er det stadig, hvor jeg tænker GOSH kan vi snakke om noget andet, men igen - sådan tænker hun sgu også om mig engang imellem 
Det jeg egentlig ville med min meget lange smøre her, er at fortælle dig du skal fatte tlf. ringe til hende aftale en dag hvor I kan mødes og snakke. Få evt. junior passet nogle timer den dag, så I ikke skal afbrydes indimellem.. For måske har hun hele vejen igennem været bange! Og virkelig ønsker dig som veninde igen..
Anmeld