Hvad laver du (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

MaliksMor

Sabina92 skriver:

Det lyder da hyggeligt ((: Så må du snuppe en lille lur imorgen med den bette.

Ja, jeg skal ikke det vilde jeg har barsel.. Har termin d.6 marts

Hvor spændene :-D såå, er der ikke så lang tid igen <3 men, jeg vil gå ind og putte med drengene (: har du overført pengene? Så sender jeg dem imorgen, inden vi tager på udfluuugt i Bilka

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Low

CamillaRH skriver:

Bestemt!!!!! nåååå smukke, min bløde dyne kalder på mig. Godnaaat, du må sove rigtig godt når du når dertil

Jeg lå lige og tænkte det samme . Godnat

Anmeld

17. januar 2011

Sabina92

CamillaRH skriver:

Hvor spændene :-D såå, er der ikke så lang tid igen <3 men, jeg vil gå ind og putte med drengene (: har du overført pengene? Så sender jeg dem imorgen, inden vi tager på udfluuugt i Bilka

Lyder som en god idé ^^

Jeg har desværre ikke netbank, så jeg ringer ud til banken imorgen og så skriver jeg lige man adr. osv. til dig herinde ((:

Nat nat

Anmeld

17. januar 2011

MaliksMor

Sabina92 skriver:

Lyder som en god idé ^^

Jeg har desværre ikke netbank, så jeg ringer ud til banken imorgen og så skriver jeg lige man adr. osv. til dig herinde ((:

Nat nat

Okay søde. Så snakkes vi bare ved

Anmeld

17. januar 2011

Dansker i England

Smiler .. uuuh, tror jeg vil ryge den sidste smøg, også hoppe i seng. Malik har været lidt umulig de sidste par dage pga. Tænder, såå nyder at jeg bare kan sidde helt for mig selv, men men skal op kl otte :O

JEg har lige været ude og ryge min sidste smøg - skal op om  4 timer, så nu er det off to bed. Sov godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.