Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaRH skriver: Hej tøser. Ja, overskriften siger sig selv ^^ hvad laver du? jeg sidder i stuen, drikker cola og ser dirt på kanal 4. ImenS Drengene ligger og snorker inden ved siden af (:
Hej tøser. Ja, overskriften siger sig selv ^^ hvad laver du? jeg sidder i stuen, drikker cola og ser dirt på kanal 4. ImenS Drengene ligger og snorker inden ved siden af (:
Ser tv... ikke noget bestemt... Kan bare ikke sove... Er vildt nervøs for imorgen...
Godt med baby.dk Beroliger tankerne godt...
ønskebarn74 skriver: Ser tv... ikke noget bestemt... Kan bare ikke sove... Er vildt nervøs for imorgen... Godt med baby.dk Beroliger tankerne godt...
CamillaRH skriver: Hvad skal der ske imorgen? (hvis jeg må spørge )
Hvad skal der ske imorgen? (hvis jeg må spørge )
Vi har mistet et barn.. Skal have taget HCG tal for at se om det falder... Stiger det, kan det være tegn på at det sidder udenfor livmoderen...
Jeg ligger bare og stener men er total træt faktisk. Jeg skriver også med en veninde om dårlige dyrlæger. Så tænker jeg også på hvad jeg vil uddanne mig til, tror godt jeg kunne finde på at være skralde mand/kvinde
ønskebarn74 skriver: Vi har mistet et barn.. Skal have taget HCG tal for at se om det falder... Stiger det, kan det være tegn på at det sidder udenfor livmoderen...
CamillaRH skriver: Ååh neej det gør mig virkelig ondt søde... Alt held og lykke til dig imorgen... Sender en stor
Ååh neej det gør mig virkelig ondt søde... Alt held og lykke til dig imorgen... Sender en stor
1000 tak... Lene
Low skriver: Jeg ligger bare og stener men er total træt faktisk. Jeg skriver også med en veninde om dårlige dyrlæger. Så tænker jeg også på hvad jeg vil uddanne mig til, tror godt jeg kunne finde på at være skralde mand/kvinde
ønskebarn74 skriver: 1000 tak... Lene
Sidder og skriver m bla dig herinde og gemmer mig bag kæresten som sidder og ser gyserfilm... IKKE noget for mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128