Hvad laver du (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
34 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

MaliksMor

Hej tøser. Ja, overskriften siger sig selv ^^ hvad laver du? jeg sidder i stuen, drikker cola og ser dirt på kanal 4. ImenS Drengene ligger og snorker inden ved siden af (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

ønskebørn74

CamillaRH skriver:

Hej tøser. Ja, overskriften siger sig selv ^^ hvad laver du? jeg sidder i stuen, drikker cola og ser dirt på kanal 4. ImenS Drengene ligger og snorker inden ved siden af (:

Ser tv... ikke noget bestemt... Kan bare ikke sove... Er vildt nervøs for imorgen...

Godt med baby.dk   Beroliger tankerne godt...

Anmeld

17. januar 2011

MaliksMor

ønskebarn74 skriver:

Ser tv... ikke noget bestemt... Kan bare ikke sove... Er vildt nervøs for imorgen...

Godt med baby.dk   Beroliger tankerne godt...

Hvad skal der ske imorgen? (hvis jeg må spørge )

Anmeld

17. januar 2011

ønskebørn74

CamillaRH skriver:

Hvad skal der ske imorgen? (hvis jeg må spørge )

Vi har mistet et barn.. Skal have taget HCG tal for at se om det falder... Stiger det, kan det være tegn på at det sidder udenfor livmoderen...

Anmeld

17. januar 2011

Low

Jeg ligger bare og stener men er total træt faktisk. Jeg skriver også med en veninde om dårlige dyrlæger. Så tænker jeg også på hvad jeg vil uddanne mig til, tror godt jeg kunne finde på at være skralde mand/kvinde

Anmeld

17. januar 2011

MaliksMor

ønskebarn74 skriver:

Vi har mistet et barn.. Skal have taget HCG tal for at se om det falder... Stiger det, kan det være tegn på at det sidder udenfor livmoderen...

Ååh neej det gør mig virkelig ondt søde... Alt held og lykke til dig imorgen... Sender en stor

Anmeld

17. januar 2011

ønskebørn74

CamillaRH skriver:

Ååh neej det gør mig virkelig ondt søde... Alt held og lykke til dig imorgen... Sender en stor

1000 tak... Lene

Anmeld

17. januar 2011

MaliksMor

Low skriver:

Jeg ligger bare og stener men er total træt faktisk. Jeg skriver også med en veninde om dårlige dyrlæger. Så tænker jeg også på hvad jeg vil uddanne mig til, tror godt jeg kunne finde på at være skralde mand/kvinde

Haha, hvor hyggeligt uuh, skraldemand, er vel en spøg

Anmeld

17. januar 2011

MaliksMor

ønskebarn74 skriver:

1000 tak... Lene

Anmeld

17. januar 2011

loppen82

CamillaRH skriver:

Sidder og skriver m bla dig herinde og gemmer mig bag kæresten som sidder og ser gyserfilm... IKKE noget for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.