Hvad laver du (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

MaliksMor

loppen82 skriver:

Sidder og skriver m bla dig herinde og gemmer mig bag kæresten som sidder og ser gyserfilm... IKKE noget for mig.

Hehe, smiiiler :-D Hvad ser han?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

loppen82

CamillaRH skriver:

En eller anden gyser på tv2. The Mist hedder den. Den er lige slut.

Anmeld

17. januar 2011

loppen82

CamillaRH skriver:

En eller anden gyser på tv2. The Mist hedder den. Den er lige slut.

Anmeld

17. januar 2011

Low

CamillaRH skriver:

Haha, hvor hyggeligt uuh, skraldemand, er vel en spøg

Nej nej slet ikke . Det giver gode penge og jeg kan godt lide at komme ud og røre mig

Anmeld

17. januar 2011

MaliksMor

Low skriver:

Nej nej slet ikke . Det giver gode penge og jeg kan godt lide at komme ud og røre mig

Tjener en skralemand gode penge? Uuh, så vi to. Jeg er tootal blank lige omkring udd, da jeg skal ha' et job med gang i og kan slet ikke komme på noget

Anmeld

17. januar 2011

Persille83

herhjemme har min skønne datter lige fået mad og tør numse... venter på hun falder i søvn igen. Har sovet hele aftenen væk, men min krop skriger stadig på søvn. Men sådan er det vel efter en hård fødsel og efterfølgende en masse dage uden søvn.

Anmeld

17. januar 2011

Dansker i England

Jeg multitasker  Ser American History X på ITV4, chatter med en veninde på msn, checker baby.dk og prøver at få lidt arbejde gjort

Anmeld

17. januar 2011

Sabina92

Jeg ser tv og overvejer at lave en omgang pastasalat, er slet ikke træt

Anmeld

17. januar 2011

MaliksMor

Persille83 skriver:

herhjemme har min skønne datter lige fået mad og tør numse... venter på hun falder i søvn igen. Har sovet hele aftenen væk, men min krop skriger stadig på søvn. Men sådan er det vel efter en hård fødsel og efterfølgende en masse dage uden søvn.

Tillykke med den lille ny :-D uuh, ja det er det vel. Fik selv Aks, men dagene efter var også hårde, da man lige pludselig skal gøre alting efter babys behov. Håber du får en god nattesøvn så (:

Anmeld

17. januar 2011

Low

CamillaRH skriver:

Tjener en skralemand gode penge? Uuh, så vi to. Jeg er tootal blank lige omkring udd, da jeg skal ha' et job med gang i og kan slet ikke komme på noget

De tjener ca 33 kilo før skat . Det er også rigtig svært at finde ud af hvad man vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.