Er jeg ikke lækker? :-) - billedSPAM :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

MIWULA

K&S skriver:

Nøj, hvor går tiden stærkt...!

Anton er 5½(!!) måned og han er altså bare den mest glade, smilende, snakkende dreng  I LOOOOVE HIM  og så er FARMAND bare den allerbedste lige for tiden...! Så mor smelter jo fuldstændig ved synet af hendes 2 yndlingsmænd

Nu er det laaaang tid siden, jeg sidst har lagt billeder ind af Anton, så bær over med min billedspam spam spam

Men er han ikke bare lækker?

fra en MEGET stolt mor

Ihh han er altså bare så lækker og hvor er han blevet stor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Kløver

Charmetrold, og hvor har han kønne øjne

Anmeld

16. januar 2011

Lou87

K&S skriver:

Anton er 5½(!!) måned og han er altså bare den mest glade, smilende, snakkende dreng  I LOOOOVE HIM  og så er FARMAND bare den allerbedste lige for tiden...! Så mor smelter jo fuldstændig ved synet af hendes 2 yndlingsmænd

Nu er det laaaang tid siden, jeg sidst har lagt billeder ind af Anton, så bær over med min billedspam spam spam

fra en MEGET stolt mor

Hvor er han bare LÆKKER jo
Virkelig kær og kender kun alt for godt det med grøden i hele hovedet, hihi... Min pige er selv ca 5½ måned.. (må være li deromkring er ½ år d. 3 feb ihvertfald )

Anmeld

16. januar 2011

sarahf

K&S skriver:

fra en MEGET stolt mor

sikke nogle gode billeder, det er lige så det kribler i mine finger.

jeg laver jo unikke billeder i perler som kan ses i mit salgs oplæg og nogle af dine billeder er så kanone at lave, så du må endelig sige til hvis du skulle være intereseret i et billed vi kan altid snakke om prisen

stort fra mig

Anmeld

17. januar 2011

TbCp

Hvor er han skøn! Og billede 2 er bare vildt godt!

Anmeld

17. januar 2011

ChatH

K&S skriver:

fra en MEGET stolt mor

Nøj hvor er han bare lækker

Anmeld

17. januar 2011

2babygirls

Nej hvor er han da kær!!! SKønt billede hvor han ligger på far??!!
Alt skal bare smages på

Anmeld

17. januar 2011

DLM

NEJ hvor er han dejlig

og sikke nogle gode billeder

Anmeld

17. januar 2011

Jolene

Han er for cute! Super godt udtryk han har på det første billede på fars ryg. "Huh?"

Anmeld

17. januar 2011

Lillefe

Han er virkelig skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.