Er jeg ikke lækker? :-) - billedSPAM :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

PernilleB

K&S skriver:

Nøj, hvor går tiden stærkt...!

Anton er 5½(!!) måned og han er altså bare den mest glade, smilende, snakkende dreng  I LOOOOVE HIM  og så er FARMAND bare den allerbedste lige for tiden...! Så mor smelter jo fuldstændig ved synet af hendes 2 yndlingsmænd

Nu er det laaaang tid siden, jeg sidst har lagt billeder ind af Anton, så bær over med min billedspam spam spam

Men er han ikke bare lækker?

fra en MEGET stolt mor

ej hvor jeg bare elsker billede 3..!!!! Fuck han er cute..!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

K&S

twinboys skriver:

For du for lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker.
Du for lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker.

HIHIHIHIHIHI, TUSIND TAK for sangen, den passer jo HELT perfekt...!

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

K&S skriver:

Ej, for pokker da, jeg har da helt glemt at opdatere - jeg lavede ren abrikosmos til ham og han ELSKEDE det  MUMS MUMS - jeg synes nu også det smagte pænt NICE  

I går prøvede jeg med lidt bananmos, det var bestemt ikke sagen...!  men han eeeelsker agurk, han kunne næsten ikke få nok i dag  (han fik bare nogle stave at tygge lidt i, men det lykkedes ham da at få alt "indmaden" af med gummerne

Nu har jeg lavet gulerodsmos til ham (han skulle have haft det i dag, men var så dødtræt, så han kom ud og sove i stedet) så det må blive i morgen  men MUMS MUMS, det smager jo også FOR godt...!

Det smager nemlig rigtig godt ja  Prøv at blande lidt æble sammen med abrikosen...MmmmMmMMMmmmmm

Anmeld

16. januar 2011

K&S

dorthemus skriver:

Det smager nemlig rigtig godt ja  Prøv at blande lidt æble sammen med abrikosen...MmmmMmMMMmmmmm

Det prøver jeg næste gang, jeg ville have haft frosset abrikosmosen ned i isterningbakker, som jeg har gjort med æble, pære og sveske, men det var ALT for tykt

Anmeld

16. januar 2011

twinboys

K&S skriver:

HIHIHIHIHIHI, TUSIND TAK for sangen, den passer jo HELT perfekt...!

Ja ikke....

Anmeld

16. januar 2011

K&S

Mutti2B skriver:

Han er da über-lækker

Tak tak

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

K&S skriver:

Det prøver jeg næste gang, jeg ville have haft frosset abrikosmosen ned i isterningbakker, som jeg har gjort med æble, pære og sveske, men det var ALT for tykt

Jeg fryser det ikke ned...det tager ingen tid at lave, så jeg laver en portion og putter ned i små plastikbøtter, så har vi til et par dage

Anmeld

16. januar 2011

K&S

Riksen skriver:

Jo, han er godt nok lækker! Kan man godt være skruk, når man er højgravid?  

Han har superflotte øjne - slet ikke til at stå for.

ABSOLUT...! Jeg er "nybagt" mor og jeg er allerede skruk  meeeeen vi venter lige lidt med den næste

Anmeld

16. januar 2011

K&S

dorthemus skriver:

Jeg fryser det ikke ned...det tager ingen tid at lave, så jeg laver en portion og putter ned i små plastikbøtter, så har vi til et par dage

I know I know, men jeg glemmer det simpelthen hele tiden - så kan min manglende hukommelse hurtigere klare at tage lidt ud af fryseren

Anmeld

16. januar 2011

TineA

K&S skriver:

I må da have Jer et godt kamera, de er virkelig gode de billeder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.