Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
For du for lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker.Du for lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Han er da über-lækker
lisbeth2910 skriver: Hold da op nogen meget smukke øjne - og en meget charmerende dreng
Hold da op nogen meget smukke øjne - og en meget charmerende dreng
Tak ja, han er en lille charmetrold...!
dorthemus skriver: Du har bare en smuk dreng
Du har bare en smuk dreng
Tusind tak det er altid dejligt at andre end en selv også synes han er skøn...!
B&J skriver: lækker? jo han er hammer lækker og sikke en smuk dreng rigtuge dejlige billeder
lækker? jo han er hammer lækker og sikke en smuk dreng rigtuge dejlige billeder
K&S skriver: Tusind tak det er altid dejligt at andre end en selv også synes han er skøn...!
Det er det nemlig Har du lavet frugtmos til ham?
dorthemus skriver: Det er det nemlig Har du lavet frugtmos til ham?
Ej, for pokker da, jeg har da helt glemt at opdatere - jeg lavede ren abrikosmos til ham og han ELSKEDE det MUMS MUMS - jeg synes nu også det smagte pænt NICE
I går prøvede jeg med lidt bananmos, det var bestemt ikke sagen...! men han eeeelsker agurk, han kunne næsten ikke få nok i dag (han fik bare nogle stave at tygge lidt i, men det lykkedes ham da at få alt "indmaden" af med gummerne
Nu har jeg lavet gulerodsmos til ham (han skulle have haft det i dag, men var så dødtræt, så han kom ud og sove i stedet) så det må blive i morgen men MUMS MUMS, det smager jo også FOR godt...!
Rosa skriver: Ejj, hvor er han bare supersupersuperlækker Virkelig en charmerende unge på alle måder
Ejj, hvor er han bare supersupersuperlækker Virkelig en charmerende unge på alle måder
Tak tak tak tak tak tak
Jo, han er godt nok lækker! Kan man godt være skruk, når man er højgravid?
Han har superflotte øjne - slet ikke til at stå for.
Maalene skriver: Fååårk - hvor er han bare kær... Nøøørj
Fååårk - hvor er han bare kær... Nøøørj
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128