Han vil ikke have sex med mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Trinemusen

Sara4. Det var alligevel stof til eftertanke. 

BESTEMT er han en rigtig mand.. han er meget ansvarlig..

jeg må nok bare komme over den her homonelle crazyness i mit hovede, og flytte fokus evt!?

håber den her sex trang bare er en fase.

Men tak for svar:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Den lykkelige

Jeg har lidt af det samme herhjemme.. Min kæreste har dog stadig vist interesse osv.. men han er vildt nervøs for at skade den lille.. og vil kun bestemte stillinger osv.. Er ved at drive mig til vanvid..

jeg er 34+0 idag og for 3 uger siden da vi havde sex gjorde det ondt og lige siden har det været virkelig anderledes sex med ham  Han er så nervøs og tør ingen ting.. og igår spurgte jeg direkte.. er det noget med mig eller hvad sker der.. Men han er så bange og kan ikke lide tanken om hans lille datter ligger lige der.. så han synes vi skulle vente til jeg har født... Hmmm sagde så at der jo også sagtens kunne gå lang tid efter fødslen... tænk hvis jeg springer eller lignende.. men han kan bare ikke lide det og føler han gør skade på os.. Så tror måske det meget normalt nogen har det sådan.. Men hårdt er det da.. og især fordi du så kun er 12 uger henne..

Anmeld

17. januar 2011

mortilnoahogmelina

PernilleB skriver:

yap vi håber..!!!

tillykke med den lille ny...

Tusinde tak

Anmeld

17. januar 2011

Maja88

tror mit eneste svar vil være at du må gøre det selv.

ved godt det lyder lidt lad, men det har hjulpet mig da min mand har det på samme måde som din.

og bare rolig er han trængene nok, skal han nok komme krybende og så må du selv mærke efter om du vil hjælpe ham eller ej,

Anmeld

17. januar 2011

LR85

tror du må hjælpe dig selv, a presse manden, eller gøre a han i så fald føler sig presset, får du bare et skænderi ud af.

Hna går åbenbart rigtig meget op i det nye liv der er ved a blive til, og ihhh hvor er det dejligt. Man læser jo desværre også om mænd der trækker sig, også sådan i forhold til både det praktiske og det følsomme.

Så giv du ham lidt plads til a vænne sig til tanken, det er jo også en stor omvæltning for ham. Og bare rolig, i skal helt sikkert nok få en fantastisk sexliv igen, UDEN TVIVL.

Anmeld

17. januar 2011

Trinemusen

Jeg er bare så træt af at "gøre det selv" altså!!

Nu lader jeg simpelthen være med at henvende mig til ham når jeg får lyst, klare det selv,og må så afvente situationen!!

Men er glad for at høre jeg ikke er den eneste der oplever dette med manden under graviditet.

Hvis ikke tingenes tilstand ændre sig om 14 dage.. hvad tænker i så!? stadig bare heeelt normalt eller?? 

Nu ser jeg i hvertfald tiden an:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.