Han vil ikke have sex med mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

MinNoah

Det er ganske normalt - mit forslag er at i stedet for at have "rigtig sex" altså samleje - ja hva kalder man det Så i stedet have oralsex, "Fingersex" osv.

Ku forestille mig det er det med at han skal ha sin p.. op i dig (og "tæt" på babyen som skræmmer ham.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Angelica

Det er helt normalt at din sexlyst er øget, præcis ligesom det er helt normalt for nogen gravide at den helt forsvinder. Der er også mænd, som bliver fuldstændig liderlige over synet af en gravid kvinde. Alt sammen fuldstændig normalt

Jeg husker også, at jeg en hel del af min graviditet var meget opstemt, og så pludselig forsvandt det.

Men hvad du skal gøre med ham, har jeg ingen gode råd til. Fra jeg blev gravid til jeg havde sex igen, gik der 1½ år, og det var fordi jeg ikke havde nogen partner.

Anmeld

16. januar 2011

Trinemusen

Nej han siger han har mistet lysten...

Så det kan ikke komme på tale... og hver gang jeg prøver at tale med ham om det bliver han vred, og søger alle mulige andre samtale emner..

hvad sker der!? Det ender i et stort skænderi hver gang!

Anmeld

17. januar 2011

M&F&C

Hmm .... ej, ved ikke om mit svar kommer til at lyde lidt hårdt. Men vi kan vel alle komme ind i en periode, hvor man egentlig trænger - men forholdende gør, at lysten er forsvundet.

Hvis du angriber ham, og anklager ham for ikke at vil dyrke sex - så kan jeg godt forstå i bliver uvenner. Mænd er meget simple - og når han siger, at han er påvirket af der en bebs i maven, så ER det fordi han er påvirket. Han elsker dig ikke mindre - han er nok egentlig meget overvældet af al den kærlighed, omsorg og tanker han gør sig omkring jeres fælles barn! Og det lyder virkelig til, at han gør alt hvad der står i hans magt, for at gøre klar til at junior får de bedste betingelser i denne verden! Måske har han brug for at få ordnet de praktiske ting, så han kan læne sig tilbage og sige: TAG MIG!!!

Og hvis din lyst, stiger dig sådan til hovedet - så kunne du jo gøre det selv Det kan også være det vækker en tiger i ham, når han ser hans kæreste ligge der og lave hyggelige ting

Anmeld

17. januar 2011

Mi

Du  må nok respektere at sådan er det bare for ham lige nu. Vi havde det også sådan da jeg ventede tvillingerne. Min mand så mig nærmest som en frugtbarhedsgudinde, som ikke måtte røres. Tror han følte at han havde sex med sit barn også. Det gik jo over da jeg havde født, og så blev det mig som bare ikke havde overskud til sex

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

17. januar 2011

sarahb

Det er meget normalt for mange mænd, min veninde fik ikke noget fra undfangelsen og til efter hun var født.. Han kunne simpelthen bare ikke...

Anmeld

17. januar 2011

FruHolm <3

Min kæreste var lige sådan de første 3 måneder af graviditeten og de sidste 1½ måned , i starten var det fordi han var bange for vi mistede vores lille dreng og til sidst var det fordi han var bange for at jeg skulle gå i fødsel før termin .

bare giv ham tid og lad være med at snakke om det, for jeg fandt ud af at jo mere man nævnte det og pressede på, jo længere tid gik der før han fik lyst.

sender lige et  herfra

Anmeld

17. januar 2011

mortilnoahogmelina

PernilleB skriver:

hvornår fødte du..??

Jeg har da lysten, og det er selvf når han er på job om natten

men tænker slet ikk over det i hverdagen og det kan jo osse være ligemeget for der sover han

Jeg fødte d 30/12 - Så det er ikk så længe siden . 

Heeh , jaa så kan jeg godt se problemet .

Man må håbe der kommer gang i det igen . 

Anmeld

17. januar 2011

sara4

nu må du endelig ikke tro jeg er ude på at save dig ned, men jeg tænker sådan her: i har brugt sex(som vi alle jo gør) til, at bekræfte hinanden og ren fysisk vise jeres kærlighed for hinanden. Nu er du jo under en kæmpe hormonel indflydelse for tiden og det fylder rigtig meget i dig, at din helt igennem fantastiske kæreste ikke magter sex for tiden og det føler du som et personligt nederlag. Det har intet med dig, at gøre og han elsker dig mindst lige så højt som før og sikkert mere nu hvor du bærer jeres fælles barn. Han er bare gået i total bygge rede position og jeg tænker osse det med, at han nok er bange for, at skade barnet og føler han har sex med sit barn og det er altså svært at ændre på. Hans følelser skal osse respekteres- osse selvom de ikke er helt rationelle. vi ved jo godt han ikke skader barnet, men det er nu engang sådan han har det. Tror du skal sætte fokus på hvor sej og mandig han er i kraft af alt det han gør for, at gøre klar til babys ankomst. Han er en rigtig mand i mine øjne. Jeg tror at du panikker mere over at du ikke bliver bekræftet på samme måde som før, hvor sex fyldte utrolig meget og nu står du og mangler det og ved ikke helt hvordan du skal håndtere det. sex skal nok komme igen og i har jo resten af livet til, at ha masser af sex i. lige nu må du bare acceptere, at der er en dejlig lille bebs i din mave som har første prioritet og at livet og måden vi lever sammen på somme tider ændrer sig lidt og det er faktisk osse med til, at skabe stærke bånd imellem os. så lærer vi, at selv om der er op og nedture i både sex liv og mental overskud, så ved fælles hjælp finder man tilbage til sporet igen.

Anmeld

17. januar 2011

PernilleB

Pernille08 skriver:

Jeg fødte d 30/12 - Så det er ikk så længe siden . 

Heeh , jaa så kan jeg godt se problemet .

Man må håbe der kommer gang i det igen . 

yap vi håber..!!!

tillykke med den lille ny...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.