Hej med jer.
Jeg er en kvinde på 22 år, min kæreste er 38 Og vi har været kærester I 1 år.
Jeg har virkelig brug for et godt råd!
Min dejlige kæreste og jeg venter os vores første barn til August.
Det hele var planlagt, og vi blev gravide inden for ganske kort tid, da "projekt baby" blev sat igang - Lige knap 1 en halv måned!
Jubii..
Men det er som om at min kæreste er gået lidt i panik over det her lille myr der spirer inde i min mave!
Han farer rundt, og tænker praktisk praktisk praktisk.
Lejligheden er blevet vendt fra ende til anden, malet, rykket rundt med alle møbler, babyværelse er igang med at blive gjort klar, baby konto er oprettet osv osv. - OG MISFORSTÅ mig ikke - det er HELT fantastisk, han er en meget ansvarlig mand, og jeg elsker ham for at tænke så meget over tingene...
Men hvor bliver der af vores intimitet, og nussen, og sexliv?
Det hele er bare væk!
Han har simpelthen ikke lyst til sex med mig. Og jeg har talt med ham om det, og han siger at han føler der er gået en "klap ned" efter jeg blev gravid, og at han tildels er bange for at skade babyen under sex.
-Hvilke jeg har forklaret ham at det kan man ikke, har tilmed vist ham det på internettet hvor det står hundredevis af steder at det ikke er sandt.
Vi har haft sex 3-4 gange på 3 måneder....
(Og det har nærmest været under tvang.. stakkels mand)
Og min sexlyst er blevet enorm efter jeg er blevet gravid, og det udløser irritation når han afviser mig, og jeg føler mig virkelig utiltrækkende, fordi han ikke vil være intim med mig.
Før jeg blev gravid havde vi sex flere gange om dagen, og jeg savner det!
Bør jeg give ham plads, og lade ham komme til mig når lysten vender tilbage (for det gør den vel, gør den ikke?)
Er det normalt at nogle mænd reagere sådan?
Er der nogle af jer som har oplevet lignende, og har i nogle råd?
Han siger selv at jeg skal lade være at tale om sex, så kommer han til mig når han er klar.. der er nu gået 14 dage og han har IKKE lagt op til det mindste med mig..
Håber der er nogen der har nogle råd/vejledning til mig.
Ellers må jeg da gå til lægen for at få noget mod min trang til sex, for det her er da kun til at blive vanvittig af!
På forhånd en million knus til jer der har nogle råd til mig