Han vil ikke have sex med mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.542 visninger
25 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Trinemusen

Hej med jer.

Jeg er en kvinde på 22 år, min kæreste er 38 Og vi har været kærester I 1 år.

Jeg har virkelig brug for et godt råd!

Min dejlige kæreste og jeg venter os vores første barn til August.

Det hele var planlagt, og vi blev gravide inden for ganske kort tid, da "projekt baby" blev sat igang - Lige knap 1 en halv måned! Jubii..

Men det er som om at min kæreste er gået lidt i panik over det her lille myr der spirer inde i min mave!

Han farer rundt, og tænker praktisk praktisk praktisk.

Lejligheden er blevet vendt fra ende til anden, malet, rykket rundt med alle møbler, babyværelse er igang med at blive gjort klar, baby konto er oprettet osv osv. - OG MISFORSTÅ mig ikke - det er HELT fantastisk, han er en meget ansvarlig mand, og jeg elsker ham for at tænke så meget over tingene...

Men hvor bliver der af vores intimitet, og nussen, og sexliv?

Det hele er bare væk!

Han har simpelthen ikke lyst til sex med mig. Og jeg har talt med ham om det, og han siger at han føler der er gået en "klap ned" efter jeg blev gravid, og at han tildels er bange for at skade babyen under sex.

-Hvilke jeg har forklaret ham at det kan man ikke, har tilmed vist ham det på internettet hvor det står hundredevis af steder at det ikke er sandt.

Vi har haft sex 3-4 gange på 3 måneder....

(Og det har nærmest været under tvang.. stakkels mand)

Og min sexlyst er blevet enorm efter jeg er blevet gravid, og det udløser irritation når han afviser mig, og jeg føler mig virkelig utiltrækkende, fordi han ikke vil være intim med mig.

Før jeg blev gravid havde vi sex flere gange om dagen, og jeg savner det!

Bør jeg give ham plads, og lade ham komme til mig når lysten vender tilbage (for det gør den vel, gør den ikke?)

Er det normalt at nogle mænd reagere sådan?

Er der nogle af jer som har oplevet lignende, og har i nogle råd?

Han siger selv at jeg skal lade være at tale om sex, så kommer han til mig når han er klar.. der er nu gået 14 dage og han har IKKE lagt op til det mindste med mig..

Håber der er nogen der har nogle råd/vejledning til mig.

Ellers må jeg da gå til lægen for at få noget mod min trang til sex, for det her er da kun til at blive vanvittig af!

På forhånd en million knus til jer der har nogle råd til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

PernilleB

vi stoppede med sex da jeg begyndte a bløde meget da jeg var 3 mdr henne..!! og efter hun er født der har vi haft sex 6 gange og hun er lige knap 8 mdr nu... vi havde det præsis som jer før vi blev gravide..!! masser a sex... dag og nat i hele huset... lol

men der gik osse en klap ned for ham... klappen er så hejst igen, men for mig er den desværre stadig nede,... men jo tror bare du skal give ham plads... ved godt det ikk er det samme men du kan jo gøre lidt selv osse..

håber i finder ud a det..

. og der er jo altid mulighed nr 2 om så a sige hvis man ikk er sart...

Anmeld

16. januar 2011

Vingummien

Trinemusen skriver:

Hej med jer.

Jeg er en kvinde på 22 år, min kæreste er 38 Og vi har været kærester I 1 år.

Jeg har virkelig brug for et godt råd!

Min dejlige kæreste og jeg venter os vores første barn til August.

Det hele var planlagt, og vi blev gravide inden for ganske kort tid, da "projekt baby" blev sat igang - Lige knap 1 en halv måned! Jubii..

Men det er som om at min kæreste er gået lidt i panik over det her lille myr der spirer inde i min mave!

Han farer rundt, og tænker praktisk praktisk praktisk.

Lejligheden er blevet vendt fra ende til anden, malet, rykket rundt med alle møbler, babyværelse er igang med at blive gjort klar, baby konto er oprettet osv osv. - OG MISFORSTÅ mig ikke - det er HELT fantastisk, han er en meget ansvarlig mand, og jeg elsker ham for at tænke så meget over tingene...

Men hvor bliver der af vores intimitet, og nussen, og sexliv?

Det hele er bare væk!

Han har simpelthen ikke lyst til sex med mig. Og jeg har talt med ham om det, og han siger at han føler der er gået en "klap ned" efter jeg blev gravid, og at han tildels er bange for at skade babyen under sex.

-Hvilke jeg har forklaret ham at det kan man ikke, har tilmed vist ham det på internettet hvor det står hundredevis af steder at det ikke er sandt.

Vi har haft sex 3-4 gange på 3 måneder....

(Og det har nærmest været under tvang.. stakkels mand)

Og min sexlyst er blevet enorm efter jeg er blevet gravid, og det udløser irritation når han afviser mig, og jeg føler mig virkelig utiltrækkende, fordi han ikke vil være intim med mig.

Før jeg blev gravid havde vi sex flere gange om dagen, og jeg savner det!

Bør jeg give ham plads, og lade ham komme til mig når lysten vender tilbage (for det gør den vel, gør den ikke?)

Er det normalt at nogle mænd reagere sådan?

Er der nogle af jer som har oplevet lignende, og har i nogle råd?

Han siger selv at jeg skal lade være at tale om sex, så kommer han til mig når han er klar.. der er nu gået 14 dage og han har IKKE lagt op til det mindste med mig..

Håber der er nogen der har nogle råd/vejledning til mig.

Ellers må jeg da gå til lægen for at få noget mod min trang til sex, for det her er da kun til at blive vanvittig af!

På forhånd en million knus til jer der har nogle råd til mig

Da jeg var gravid, var det lige omvendt der var det mig der ikke havde lyst. Og lysten var væk

Anmeld

16. januar 2011

aarhusmor

Jeg synes du skal give ham plads. Jeg kan huske at min mand havde det på samme måde. Han kunne ikke lide tanken om at fosteret/barnet mødte hans dims inde i mig.

Anmeld

16. januar 2011

mortilnoahogmelina

Hmm , jeg vil bare give dig et trøste  og sige det er ganske normalt . 

Jeg havde kun sex med min kæreste de sidste 5 måneder 3 gange tror jeg . 

Så bare rolig det er helt normalt . 

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

Pernille08 skriver:

Hmm , jeg vil bare give dig et trøste  og sige det er ganske normalt . 

Jeg havde kun sex med min kæreste de sidste 5 måneder 3 gange tror jeg . 

Så bare rolig det er helt normalt . 

bare ikk det hænger sammen med navnet, ikk a have sex..!!!

Anmeld

16. januar 2011

mortilnoahogmelina

PernilleB skriver:

bare ikk det hænger sammen med navnet, ikk a have sex..!!!

heeh , det håber vi ikk - Lysten er der da en smule nu , men det er stadig for tidligt til at gøre det efter fødslen .

Anmeld

16. januar 2011

Trinemusen

hej Piger.

Tak for respons.

Ja jeg har godt hørt at det altid er omvendt, at det er kvinden der mister lysten under graviditet..

MEN JEG VIL NÆRMEST KALDE MIG SELV ET SEXMONSTER PT!!

Er det normalt under graviditet?

Dette er min første gang som gravid, så ved ikke så meget

Hvis det forsætter sådan her det næste halve år bliver jeg vanvittig.

Min kæreste har alle dage været tændt på mig og omvendt, og den mand vil bare altid have mig, hvor som helst når som helst.. (sorry)

Men nu.... nej tak, han KAN simpelthen ikke...

SUK

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

Pernille08 skriver:

heeh , det håber vi ikk - Lysten er der da en smule nu , men det er stadig for tidligt til at gøre det efter fødslen .

hvornår fødte du..??

Jeg har da lysten, og det er selvf når han er på job om natten

men tænker slet ikk over det i hverdagen og det kan jo osse være ligemeget for der sover han

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

Trinemusen skriver:

hej Piger.

Tak for respons.

Ja jeg har godt hørt at det altid er omvendt, at det er kvinden der mister lysten under graviditet..

MEN JEG VIL NÆRMEST KALDE MIG SELV ET SEXMONSTER PT!!

Er det normalt under graviditet?

Dette er min første gang som gravid, så ved ikke så meget

Hvis det forsætter sådan her det næste halve år bliver jeg vanvittig.

Min kæreste har alle dage været tændt på mig og omvendt, og den mand vil bare altid have mig, hvor som helst når som helst.. (sorry)

Men nu.... nej tak, han KAN simpelthen ikke...

SUK

du tager ikk helt fejl...trods den første besked, så skal jeg hilse og sige a jeg var liderlig 24  7 i HELE 2. trimester...!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.