Selvtillidsboost: nævn minimun tre lækre ting ved dig selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

L.J.L

Hmm er sådan set ret godt tilfreds med det hele, men hvis jeg skal fremhæve 3 ting;

-Mine 64 kilo fordelt på 178 cm, bestående af blandt andet meget lange og slanke ben

-Jeg har altid set meget yngre ud end min alder, hvilket jo er en dejlig ting når man kommer på den anden side af de 30

-Mine æblekinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Dinna88

Kloster skriver:

Jantelov og jantelov.... Min bare bagdel

Jeg hviler i mig selv og kender mig selv til fulde. Jeg kan sagtens sige mange positive ting om mig selv. Både fysisk og psykisk. Det ligger sådan, at hvis man kan se sine egne ressourcer og belastninger, kender man også sine egne stærke og svage sider -> man hviler mere i sig selv (mener jeg i hvert fald   )

Jeg har nogle flotte øjenvipper - lange og fine.

Har høje kindben.

Feminine læber.

Fine smilerynker ved øjne og mund.

Flot kropsholdning.

Erotisk buttet.

Pæne veltrænede underben.

Tynde ankler.

Små femi fødder.

Flotte "mormærker" (strækmærker) på maven, øverst inde på lårene, hofter.

Bryster der stadig ser ud, som da jeg var 18 år.

Jamen det hele er da så fint til mig. Ingen problemer i det. Dog ville jeg gerne tabe 10 kg, da jeg tog dem på ved rygestop og har en hel del tøj, jeg gerne vil i igen. Jeg er på kur - går skide godt, men jeg går ikke og græder snot over de 10 kg. Det er en proces, jeg skal igennem over de næste 3-4 måneder.

VH Kloster

Det lyder da bare super godt

Anmeld

16. januar 2011

Dinna88

Heise skriver:

jo tak, heldigvis! Ser ikke ud til at de kommer så hurtigt til mig

heise, som jo kunne være din MOR!!!!! hahaha

Må man spørge om hvad din alder er? (Er åbenbart for doven til at tjekke, hehe!)

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Kloster skriver:

Jantelov og jantelov.... Min bare bagdel

Jeg hviler i mig selv og kender mig selv til fulde. Jeg kan sagtens sige mange positive ting om mig selv. Både fysisk og psykisk. Det ligger sådan, at hvis man kan se sine egne ressourcer og belastninger, kender man også sine egne stærke og svage sider -> man hviler mere i sig selv (mener jeg i hvert fald   )

Jeg har nogle flotte øjenvipper - lange og fine.

Har høje kindben.

Feminine læber.

Fine smilerynker ved øjne og mund.

Flot kropsholdning.

Erotisk buttet.

Pæne veltrænede underben.

Tynde ankler.

Små femi fødder.

Flotte "mormærker" (strækmærker) på maven, øverst inde på lårene, hofter.

Bryster der stadig ser ud, som da jeg var 18 år.

Jamen det hele er da så fint til mig. Ingen problemer i det. Dog ville jeg gerne tabe 10 kg, da jeg tog dem på ved rygestop og har en hel del tøj, jeg gerne vil i igen. Jeg er på kur - går skide godt, men jeg går ikke og græder snot over de 10 kg. Det er en proces, jeg skal igennem over de næste 3-4 måneder.

VH Kloster

Men at hvile i sig selv har vel knap så meget med det ydre at gøre...jeg er fuldt ud tilfreds med det jeg viser udenpå, men man kan jo ikke bruge det til en pind..

Anmeld

16. januar 2011

Dinna88

anna-jonas skriver:

Hvis du havde bedt om det modsatte, så kunne jeg virkelig remse op...................for har sgu' godt nok ændret udseende fra for 15 år siden.

Men, kan godt se det gode i at fremhæve det positive......................så here it goes.

1) Har lækkert, tyk mørkeblondt hår med fald i.

2) Har store grå/grønne øjne, som altid afspejler mit humør.

3) Er næsten altid smilende, og har et pænt tandsæt.

Mette

ah, det er også nogle dejlige ting du nævner. Vi skal ikke fokusere på det negativt men omvendt, så ingen sure miner over at man ikke har den der "unge og ikke mærket af graviditetskrop" mine

Anmeld

16. januar 2011

Manakauapo

Uha.. Nu bliver jeg jo helt flov..

Nå, men altså. Hvis jeg skulle vælge ville det være mine små fine smilehuller, mit ansigt og mine ben.

Og hvis jeg skulle vælge lidt flere ting ville det være mine øjne, min højde (179 cm), smilerynker og mine bryster.

Anmeld

16. januar 2011

Dinna88

Kloks Kone skriver:

Sjov tråd 

Men som gravid i 33. uge med ekstra 14 kg., synes jeg bestemt ikke jeg har noget at prale af i øjeblikket   Så skulle det da kun være mine meget lyseblå øjne.

Til gengæld så synes jeg at jeg havde en pæn og trænet krop INDEN jeg blev gravid.... Men det er vist meget normalt at gravide ikke føler sig særlig lækre eller attraktive (selvom manden dagligt siger det modsatte)! 

Uha, jeg vil skyde på af 9 ud af 10 gravide synes jeg er smukke

Du må lytte til din mand. Jeg har det lidt som der her:

Man står op om morgenen og lægger make-up. Selv synes man at begge øjne er nogenlunde ens, når man så kommer ud til andre mennesker, så kan de se hvilke fejl man har lavet - Der ser hele billedet, alle vinkler, hele tiden. Derfor må du tro på din mand!

Anmeld

16. januar 2011

SiLiMiMa

Dinna88 skriver:

Må man spørge om hvad din alder er? (Er åbenbart for doven til at tjekke, hehe!)

39

Anmeld

16. januar 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Hvis du havde bedt om det modsatte, så kunne jeg virkelig remse op...................for har sgu' godt nok ændret udseende fra for 15 år siden.

Men, kan godt se det gode i at fremhæve det positive......................så here it goes.

1) Har lækkert, tyk mørkeblondt hår med fald i.

2) Har store grå/grønne øjne, som altid afspejler mit humør.

3) Er næsten altid smilende, og har et pænt tandsæt.

Mette

Og HELE Mette udstråler ro og får folk til at føle sig godt tilpas i din nærhed!

Anmeld

16. januar 2011

TbCp

Hmm joo...

Jeg synes jeg har pæne øjne,og så sidder babserne stadig som de skal selv efter graviditet og amning, og så skulle jeg efter sigende have en god bagdel... men det er nu sjældent jeg selv ser den sådan rigtigt

Resten af det fysiske er jeg igang med at træne i form

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.