Selvtillidsboost: nævn minimun tre lækre ting ved dig selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

SiLiMiMa

Dinna88 skriver:

Uh, tre lækre ting. Farver du så ikke dit hår? Jeg må indrømme at hvis jeg skulle gå rundt uden at farve mit hår så skulle det være mørkebrunt fra naturens side. Det er så flot!

Det er sundt at komplimentere sig selv en gang i mellem. Der er forskel på at være selvfed og selvglad jo

jeg har fået det farvet nogle gange, men har det bedst med min naturlige farve, som er chokoladebrun nammenam - lissom mine øjne. Så den har jeg nu. I en alder af 39 er de først små grå hår ved at indfinde sig - og dem ser man jo nemmere i mørkt hår - indtil videre kan de 2 eller 3 fjernes med pincet, men mon ikke jeg snart skal igang med regelmæssig hårfarvning? for jeg er sgu ikke klar til at være gråhåret

Og ja, du har ret - dejligt at rose sig selv lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

anna-jonas

Hvis du havde bedt om det modsatte, så kunne jeg virkelig remse op...................for har sgu' godt nok ændret udseende fra for 15 år siden.

Men, kan godt se det gode i at fremhæve det positive......................så here it goes.

1) Har lækkert, tyk mørkeblondt hår med fald i.

2) Har store grå/grønne øjne, som altid afspejler mit humør.

3) Er næsten altid smilende, og har et pænt tandsæt.

Mette

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

Dinna88 skriver:

Selvfølgelig er det med til at gøre en smuk! Jeg mener fornuftigt i forhold til hvad der er sundt - rygning og for meget sol er jo f.eks. to ting der virkelig kan gøre at man ser 10 år ældre ud end man egentlig er. Og så påvirker rygning jo også ens stemme.

Derudover kan jeg påpege et liv med en sund og varieret kost + træning der gør at ens krop har det perfekt, frem for hvis man er overvægtig/undervægtigt der også tærer på en fysisk.

Men nu er det jo ikke det tråden handler om  

Der ser vi jo så forskelligt på tingene.
Men nej..det kan vi snakke om en anden gang.
Det er sundt for sjælen og selvtilliden, at have lidt focus på sig selv.

Anmeld

16. januar 2011

Kloster

Jantelov og jantelov.... Min bare bagdel

Jeg hviler i mig selv og kender mig selv til fulde. Jeg kan sagtens sige mange positive ting om mig selv. Både fysisk og psykisk. Det ligger sådan, at hvis man kan se sine egne ressourcer og belastninger, kender man også sine egne stærke og svage sider -> man hviler mere i sig selv (mener jeg i hvert fald   )

Jeg har nogle flotte øjenvipper - lange og fine.

Har høje kindben.

Feminine læber.

Fine smilerynker ved øjne og mund.

Flot kropsholdning.

Erotisk buttet.

Pæne veltrænede underben.

Tynde ankler.

Små femi fødder.

Flotte "mormærker" (strækmærker) på maven, øverst inde på lårene, hofter.

Bryster der stadig ser ud, som da jeg var 18 år.

Jamen det hele er da så fint til mig. Ingen problemer i det. Dog ville jeg gerne tabe 10 kg, da jeg tog dem på ved rygestop og har en hel del tøj, jeg gerne vil i igen. Jeg er på kur - går skide godt, men jeg går ikke og græder snot over de 10 kg. Det er en proces, jeg skal igennem over de næste 3-4 måneder.

VH Kloster

Anmeld

16. januar 2011

Dinna88

Heise skriver:

jeg har fået det farvet nogle gange, men har det bedst med min naturlige farve, som er chokoladebrun nammenam - lissom mine øjne. Så den har jeg nu. I en alder af 39 er de først små grå hår ved at indfinde sig - og dem ser man jo nemmere i mørkt hår - indtil videre kan de 2 eller 3 fjernes med pincet, men mon ikke jeg snart skal igang med regelmæssig hårfarvning? for jeg er sgu ikke klar til at være gråhåret

Og ja, du har ret - dejligt at rose sig selv lidt

ej, det lyder flot. Men helt sikkert - du er på vej til at være undskyldt for at farve det hehe. Til nogle er det dog super pænt med gråt/hvidt hår, men altså... Fra tre grå hår til en hen man, der er jo lang vej!

Anmeld

16. januar 2011

SiLiMiMa

Dinna88 skriver:

ej, det lyder flot. Men helt sikkert - du er på vej til at være undskyldt for at farve det hehe. Til nogle er det dog super pænt med gråt/hvidt hår, men altså... Fra tre grå hår til en hen man, der er jo lang vej!

jo tak, heldigvis! Ser ikke ud til at de kommer så hurtigt til mig

heise, som jo kunne være din MOR!!!!! hahaha

Anmeld

16. januar 2011

SiLiMiMa

Jaahhh, det kan jeg måske også, men det er ikke til at ændre så jeg har valgt at elske hele skidtet og som en helhed ser det sgu ok ud...så skal jeg bare trænes lidt mere op, men det er jo bare om at gøre det..

DU er da virkelig smuk, så jeg synes ikke du skal brokke dig..

tak

og så er jeg jo IKKE nødt til at skrive: "det er du også".....

MEN det er du  altså smuk.....

knus

Anmeld

16. januar 2011

K.Rehder

Sjov tråd 

Men som gravid i 33. uge med ekstra 14 kg., synes jeg bestemt ikke jeg har noget at prale af i øjeblikket   Så skulle det da kun være mine meget lyseblå øjne.

Til gengæld så synes jeg at jeg havde en pæn og trænet krop INDEN jeg blev gravid.... Men det er vist meget normalt at gravide ikke føler sig særlig lækre eller attraktive (selvom manden dagligt siger det modsatte)! 

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Heise skriver:

tak

og så er jeg jo IKKE nødt til at skrive: "det er du også".....

MEN det er du  altså smuk.....

knus

Ha ha...nej, det er du altså ikke nød til...men det er da dejligt med et kompliment..tak...og tak for, du ved...

Anmeld

16. januar 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Ha ha...nej, det er du altså ikke nød til...men det er da dejligt med et kompliment..tak...og tak for, du ved...

så lidt, eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.