Selvtillidsboost: nævn minimun tre lækre ting ved dig selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Dinna88

Eva. skriver:

Ok..det kan jeg sgu ikke svare på...det må andre afgøre..

Er der ikke noget du er tilfreds med fysisk? Det må der da være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Aves.

Dinna88 skriver:

Er der ikke noget du er tilfreds med fysisk? Det må der da være

Jo, jeg er tilfreds med det hele...

Anmeld

16. januar 2011

SiLiMiMa

Dinna88 skriver:

Okay, babyfolk. Nu skal vi have en omgang: "Jeg er hamrende lækker!"

Så nu skal vi altså skrive positiv ting ved os selv ned - dog kun fysisk! Og minimun tre ting

Here it goes:

- Jeg synes, sammen med mange andre, at jeg har nogle rigtig flotte øjne - de er meget lyse og så er de blå. Får komplimenter dagligt for dem.

- Jeg har kroppen som mange drømmer om: der er ikke 1 gram der sidder forkert (dette er naturligt, men jeg træner dog også hver anden dag)

- Jeg er heldigvis pæn med kort hår, så jeg kan bare klippe det når det irriterer mig. (Jeg har været skaldet)

Hep hep Og husk nu at vi mere end gerne må komplimetere hinanden!

åh ja, jeg er nok dårlig til at se noget ved mig selv, men jeg har brug for det!!! så jeg prøver:

Mit hår! jeg har (faktisk ret pænt) tykt, natur"bølget" (ikke krøllet) mørkebrunt hår.

Jeg har pæne læber

Jeg har små fine ører

heise, som finder det MEGET uvant at prale af sig selv.... bliver sådan helt  

Anmeld

16. januar 2011

nattergalen

Min mand mener jeg har: 

- Smukke kastanjebrune dybe øjne.. 

- Et smil der lyser rummet op..

- Og sidst men ikke mindst, jeg har en lækker røv 

Selv synes jeg:

- Jeg har nogle flirtende øjne

- Sødt smil

- Lækkert hår 

Anmeld

16. januar 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Jo, jeg er tilfreds med det hele...

bare det var mig

Altså i det store hele er jeg også tilfreds med mit udseende - krop, ansigt...... meeeeen jeg kunne godt sætte fingeren på et par ting.....men så må jeg jo igang med at gøre noget ved det!!!

Anmeld

16. januar 2011

Dinna88

Heise skriver:

åh ja, jeg er nok dårlig til at se noget ved mig selv, men jeg har brug for det!!! så jeg prøver:

Mit hår! jeg har (faktisk ret pænt) tykt, natur"bølget" (ikke krøllet) mørkebrunt hår.

Jeg har pæne læber

Jeg har små fine ører

heise, som finder det MEGET uvant at prale af sig selv.... bliver sådan helt  

Uh, tre lækre ting. Farver du så ikke dit hår? Jeg må indrømme at hvis jeg skulle gå rundt uden at farve mit hår så skulle det være mørkebrunt fra naturens side. Det er så flot!

Det er sundt at komplimentere sig selv en gang i mellem. Der er forskel på at være selvfed og selvglad jo

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

Dinna88 skriver:

Uha uha uha, 52 er jo ingen alder! Har man levet et fornuftigt liv behøver man jo ikke at vise tegn på at man ældes

Tre dejlige ting Så håber jeg at håret og smilet gør godt for allergien, hehe. Og tager fokus.

LOL

Et fornuftigt liv??
Hmmm...den må jeg lige tænke over.
Hvad definerer man egentligt som fornuftigt?  
Jeg har levet det liv, jeg har haft lyst til at leve, med alle de ups and downs, som der nu har været, og jeg har ikke fortrudt et eneste sekund
Jeg tror at livsglæde og livstilfredshed er med til at gøre en smuk.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Heise skriver:

bare det var mig

Altså i det store hele er jeg også tilfreds med mit udseende - krop, ansigt...... meeeeen jeg kunne godt sætte fingeren på et par ting.....men så må jeg jo igang med at gøre noget ved det!!!

Jaahhh, det kan jeg måske også, men det er ikke til at ændre så jeg har valgt at elske hele skidtet og som en helhed ser det sgu ok ud...så skal jeg bare trænes lidt mere op, men det er jo bare om at gøre det..

DU er da virkelig smuk, så jeg synes ikke du skal brokke dig..

Anmeld

16. januar 2011

Dinna88

nattergalen skriver:

Min mand mener jeg har: 

- Smukke kastanjebrune dybe øjne.. 

- Et smil der lyser rummet op..

- Og sidst men ikke mindst, jeg har en lækker røv 

Selv synes jeg:

- Jeg har nogle flirtende øjne

- Sødt smil

- Lækkert hår 

dobbelt op på komplimenterne

Det må være skøøønt!

Anmeld

16. januar 2011

Dinna88

SussieThyssen skriver:

LOL

Et fornuftigt liv??
Hmmm...den må jeg lige tænke over.
Hvad definerer man egentligt som fornuftigt?  
Jeg har levet det liv, jeg har haft lyst til at leve, med alle de ups and downs, som der nu har været, og jeg har ikke fortrudt et eneste sekund
Jeg tror at livsglæde og livstilfredshed er med til at gøre en smuk.

Kærligst
Sussie

Selvfølgelig er det med til at gøre en smuk! Jeg mener fornuftigt i forhold til hvad der er sundt - rygning og for meget sol er jo f.eks. to ting der virkelig kan gøre at man ser 10 år ældre ud end man egentlig er. Og så påvirker rygning jo også ens stemme.

Derudover kan jeg påpege et liv med en sund og varieret kost + træning der gør at ens krop har det perfekt, frem for hvis man er overvægtig/undervægtigt der også tærer på en fysisk.

Men nu er det jo ikke det tråden handler om  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.