Min mormor er døende.... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

ChatH

michella80 skriver:

I går var Casper og jeg inde i byen. Carla havde lige været ved frisøren og vi skulle bare lige et smut ind til byen inden vi skulle hjem til min farmor... Min tlf ringede og det var så min mor. Jeg fik sagt hej og min mor spurgte hvad vi lavede. Jeg fortalte så at vi lige havde været ved frisøren med Carla. Så begyndte hun at spørge hvor vi var lige nu og hvor vi skulle hen bagefter osv osv. Jeg kunne lige pludselig fornemme at hun skulle fortælle mig noget og at hun ville skåne mig for at bryde sammen inde midt iblandt en masse mennesker. Og så sagde jeg til hende: Kom med det mor! Sig det du skal sige. Og så sagde hun de grimme ord: Mormor har kræft! Og hun har måske kun 14 dage tilbage. De kan ikke gøre noget.... Jeg brød fuldstændig sammen og græd så jeg næsten ikke kunne få luft. Carla blev ked af det da hun så mig sådan. Jeg krøb ind i en lille indgang til et diskotek og snakkede med min mor som græd i den anden ende. Hun sagde at jeg nok snart skulle besøge min mormor hvis jeg skulle sige farvel til hende. 

Min mormor har kræft i lungerne, ryggen, underlivet og det ene ben. Det er så fremskredet at de ikke kan gøre noget og da hun ikke kan stå oprejst kan hun ikke få kemo. Men efter at have set hende er det heller ikke til nogen nytte....

Min mor, min mors kæreste og jeg tog derud om aftenen. Det var godt nok trist. Min mormor, som altid har faret rundt og haft gang i den, lå i sengen. Hun var så svag at hun ikke orkede at snakke. Hun sagde noget, men jeg kunne næsten ikke høre hende. Jeg tog bare hendes hånd og kyssede hende på panden og sagde jeg var ked af at hun havde det sådan. Det var så forfærdeligt at se at hun ikke kunne bevæge sig, snakke og dårligt kunne holde øjnene åbne. Da jeg sad hos hende ønskede jeg faktisk for hende at hun tog sin sidste indånding. Jeg har aldrig set et menneske være så syg og svag før. Hun er så dårlig at det ikke giver nogen mening at leve videre..... Puha..... Mærkeligt at tænke sådan men det gjorde jeg..... Jeg tror ikke der går særlig lang tid før hun giver op. Vi blev derude og spiste lidt pizza sammen med hendes mand. Så kørte vi ud til min moster og snakkede lidt inden jeg blev kørt hjem. Men åh det er hårdt. Nu venter vi bare.... Venter på at min mormor dør.... Jeg venter hele tiden på den der opringning der fortæller mig det. Jeg håber bare hun snart er fri for at kæmpe og have det så dårligt.... Men åh mand... Det er den tredje person jeg skal miste siden november måned..... Nu må det være nok.....

Tak til jer allesammen for de søde ord i den anden tråd. Og tak Mette fordi du fandt alt det du har skrevet til mig.

Hold op hvor er det bare uretfærdigt i skal miste så mange. Håber hun snart får fred og jeres tur er ovre.

Stakkels dig søde.

Kæmpe knus herfra!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Ida.

Jeg føler så ufatteligt meget med dig - jeg husker godt hvor grumt det var med min bedstefar for snart 1½ år siden...

Jeg kan ikke sige noget klogt, men vil give dig min dybeste dybe medfølelse

Anmeld

17. januar 2011

lion

I går var Casper og jeg inde i byen. Carla havde lige

Vil ikke lyde ond, men døden siges at komme af 3, så du burde slippe for mere nu og GUD hvor jeg håber det.

Nej det er ikke sjovt at se en man elsker være sådan og ikke kan noget og ikke være den man altid har kendt.

min mor ændrede sig meget i løbet af de sidste 7 mdr i sit liv. De sidste dage i hende liv var hun som du beskriver eller værre, IKKE sjovt.

Jeg sidder her og har ondt i hjertet, fordi det minder mig ommin mor, men også fordi at du nu snart hele 3 gange. skal ha den følelse som jeg har nu, og den ville jeg ikke ønske for min væreste fjende.

Til sidst vil jeg sige, at jeg tænkte også at min mor godt måtte give slip nu, og at hun ville få det bedre bedre når det var. Får jeg VED at min mor er et bedre sted uden smerter nu.

Anmeld

17. januar 2011

lion

Fik lige læst om Caspers svigerinde, nej hvor er det bare synd.

Jeg sender al den karma jeg kan.

Anmeld

17. januar 2011

Barbamama

Karo skriver:

Hvor er jeg dog bare ked af at du endnu engang skal midste en du holder meget af. Hvor er livet bare uretfærdigt nogen gange.

Stort herfra.

Tak Katja, ja det er sgu ikke lige det sjoveste....

Anmeld

17. januar 2011

Barbamama

Chatarina skriver:

Hold op hvor er det bare uretfærdigt i skal miste så mange. Håber hun snart får fred og jeres tur er ovre.

Stakkels dig søde.

Kæmpe knus herfra!!

Tak det håber jeg også!!!

Anmeld

17. januar 2011

Barbamama

idamaria83 skriver:

Jeg føler så ufatteligt meget med dig - jeg husker godt hvor grumt det var med min bedstefar for snart 1½ år siden...

Jeg kan ikke sige noget klogt, men vil give dig min dybeste dybe medfølelse

Tusind tak Ida. Og ja det er sgu hårdt. Men det er hårdt på en anden måde end de andre gange jeg har mistet. For på en måde håber jeg hver dag at i dag er dagen hvor jeg får at vide at hun har fået fred.... Jeg har så ondt af at hun lider sådan!

Anmeld

17. januar 2011

Barbamama

lion skriver:

Vil ikke lyde ond, men døden siges at komme af 3, så du burde slippe for mere nu og GUD hvor jeg håber det.

Nej det er ikke sjovt at se en man elsker være sådan og ikke kan noget og ikke være den man altid har kendt.

min mor ændrede sig meget i løbet af de sidste 7 mdr i sit liv. De sidste dage i hende liv var hun som du beskriver eller værre, IKKE sjovt.

Jeg sidder her og har ondt i hjertet, fordi det minder mig ommin mor, men også fordi at du nu snart hele 3 gange. skal ha den følelse som jeg har nu, og den ville jeg ikke ønske for min væreste fjende.

Til sidst vil jeg sige, at jeg tænkte også at min mor godt måtte give slip nu, og at hun ville få det bedre bedre når det var. Får jeg VED at min mor er et bedre sted uden smerter nu.

Ja jeg har også selv tænkt på det der med at der tit kommer tre lige i streg. Så NU stopper det altså!!!! Og ja det er bare så hårdt at se en man elsker lide sådan. Hun skal bare snart få fred for hendes liv er på en måde allerede slut. Hun ligger jo bare der! Tak for al din gode energi du sender vores vej. Jeg håber den virker..... Knus

Anmeld

18. januar 2011

Bondepigen

Åh nej Michella, det er jeg virkelig ked af at høre!
Håber det stopper nu!
Kram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.