Min mormor er døende.... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja det er så forfærdeligt at tage ud til en for at sige farvel. Når man mister et kært medlem af familien tænker man altid: Bare jeg dog havde fået lov at sige farvel, men når man har muligheden for det er det faktisk heller ikke sjovt..... Men jeg føler at jeg fik taget en fin afsked med hende selvom jeg ikke har lyst til det....

det er godt..... men ja, det er altså en utroligt svær situation!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Barbamama

Metchen skriver:

Jeg er virkelig ked af at høre om din mormor, Michella.

Synes ellers vi var blevet enige om, at det var slut med at miste flere personer du har kær, efter den hårde periode for et par måneder siden.

Jeg sender dig mange kram og tanker herfra.

Mette.

Tusind tak Mette. Ja jeg fatter heller ikke at vi snart skal til ENDNU en begravelse. Da vi hørte det sagde Casper og jeg til hinanden: Ikke mere!!! Men så sagde jeg at vi ikke kan tillade os at brokke os. Det er ikke OS der har det hårdt. Det er min mormor. Og at tage til hendes begravelse burde vi nok kunne overkomme. Men hvor ville jeg gerne være den foruden!

Anmeld

16. januar 2011

Barbamama

Tjuhl skriver:

puha, jeg sidder med en kæmpe klump i halsen. nu synes jeg altså det er godt! man kan ikke bare begynde at rage til sig af eet menneskes familie, man må ligesom fordele det lidt og tage lidt hist og lidt pist, hr Gud i himlen!! 

Jeg håber din mormor får fred, jeg kan virkelig godt følge dig i at du ønsker det for hende, det er jo ikke fordi du ønsker hende DØD!!

aj Michella, jeg synes sgu det er lige lidt i overkanten for dig med alle de dødsfald på nærmest een gang

Ja jeg synes også det er for meget nu!!! Og samtidig går vi og frygter for at miste Caspers svigerinde som er indlagt. Hun har anoreksi og begge hendes nyrer har svigtet. Så.... Det er noget værre noget det hele

Anmeld

16. januar 2011

Barbamama

kitty skriver:

For pokker, Michella! Jeg troede vi på NS havde lavet en aftale om at du skulle spares for flere ulykkelige begivenheder. Hvor er det en hård tid du/I går igennem.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige....

Men tusind knus, dét skal du få!!

Tak Anna!!!! Ja kan hele Ns-banden ikke sende gode tanker og karma mod min familie??? Et eller andet held må da snart komme! Jeg sagde også til Casper at man næsten fik lyst til at sætte et nyt liv i verden nu hvor vi mister så mange.

Anmeld

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja jeg synes også det er for meget nu!!! Og samtidig går vi og frygter for at miste Caspers svigerinde som er indlagt. Hun har anoreksi og begge hendes nyrer har svigtet. Så.... Det er noget værre noget det hele

ej! hvor skrækkeligt!

så skal hun have nye nyrer? men de kan jo ikke bare lige operere når hun har anoreksi.... hold op hvor er det synd!

Anmeld

16. januar 2011

Barbamama

Klitgaard skriver:

Nej hvor er det uretfærdigt kæmpe kram til dig

Tusind tak!!!

Anmeld

16. januar 2011

oo

michella80 skriver:

nejnejnej!! det er da RIGTIG meget for meget!!

Anmeld

16. januar 2011

Barbamama

Ranarupta skriver:

Åh nej sødeste Michella...
Hvor er det bare skideuretfærdigt, at du skal sige farvel til din mormor også.

Jeg håber, at din mormor snart får fred for smerter og sygdom - og at I får sagt ordentligt på gensyn.
Jeg sender dig et varmt og stærkt kram!

Tak Karina. Ja jeg synes også det er uretfærdigt. Jeg havde slet ikke set det komme..... Ikke på den måde i hvert fald. Vi HAVDE frygtet det var kræft. Men jeg havde tænkt at nu fandt vi det og så blev det fjernet ved en operation og med kemo og så ville hun overleve. Så var det en hård en at sluge at der ikke er noget at gøre!

Anmeld

16. januar 2011

Barbamama

anna-jonas skriver:

Søde ven.......................hvor er det ubarmhjertigt, at det skulle gå sådan. Men jeg var næsten klar over, at det var slemt, sådan som du beskrev hende i den anden tråd. Også derfor jeg fandt det materiale fra kræftpakken til dig, da det skal gå hurtigt. Hun må have haft symptomer længe.........................som hun må have ignoreret, når det har spredt sig så meget, inden det blev diagnostiseret. Måske kan hun få en kort opblomstring, hvis hun får en "kur" med høje doser prednisolon (binyrebark-hormon). Prøv at spørge på afdelingen, om det er en mulighed........?

Knus fra Mette

Ja hun har vidst hun fejlede "et eller andet" men hun har ventet og håbet på det gik væk... Lægen sagde at det mindst har været der i et halvt år. Hun ligger derhjemme. De har ikke indlagt hende. Hun får hjemmehjælp. Nu skal hun have en hospitalts-seng hjem. Men tak for rådet med prednisolon. Jeg giver det videre. Tak Mette!!!

Anmeld

16. januar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Åh Michella

Håbede sådan at det bare var en lille ting med din mormor så hun kunne blive rask igen.

Det gør mig virkelig ondt.

Sender mine bedste tanker

Ja det håbede jeg også!!! Men ja.... Vi må bare være der for hende i hendes sidste tid. Tak for krammeren!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.