Sko sko sko :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Pige2009

Jeg har i alt 14 par sko og støvler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

PernilleB

WiitrioeN skriver:

Uhh det kunne min kæreste aldrig få mig til hehe og mange af dem står så andre kan se dem, elsker mine sko og det må gerne ses... jeg har 26par og har langt fra nok - er først lige begyndt...

køber du nye eller brugte, som ikke er bugte..??

ej, synes ikk det har helt unfair for han måtte osse a med en del ting da vi flyttede samme... men jeg bygger stille og roligt op igen..!!

Anmeld

18. januar 2011

4xGreve

PernilleB skriver:

køber du nye eller brugte, som ikke er bugte..??

ej, synes ikk det har helt unfair for han måtte osse a med en del ting da vi flyttede samme... men jeg bygger stille og roligt op igen..!!

jeg køber nye dog helst på tilbud og der er også bare en mega fed stor og billig sko butik inde i århus har lige købt det fedeste par for 250kr eller lige og lige det er ved at være nogle måneder siden...

Anmeld

18. januar 2011

9510

Har 9 par sko/støvler incl 2 par sikkerhedssko til arbejde

Anmeld

18. januar 2011

Nille-pigen

jeg tror jeg ejer omkring 27 par og elsker dem alle...

ville meget gerne eje nogle flere, men jeg har en skoreol til alt andet end lange støvler og klip-klappere og der er 18 pladser på og min mand mener ikke jeg har brug for flere end der kan være på den, så jeg må købe nogle nye hvis der er plads på stativet  

men det er nu ikke altid jeg kan overholde det for jeg har hvert år en tur til Paris med min mor hvor vi tager på shopping, og der ender jeg altid med at købe minimum 5 par sko med hjem  men man kan jo også nå at slide nogle stykker op hvert år 

Anmeld

18. januar 2011

PernilleB

WiitrioeN skriver:

jeg køber nye dog helst på tilbud og der er også bare en mega fed stor og billig sko butik inde i århus har lige købt det fedeste par for 250kr eller lige og lige det er ved at være nogle måneder siden...

hehe gjorde jeg osse selv... men har en del jeg ikk har brugt, som jeg ikk kommer til a bruge og har dem til salg, så bare sig til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.