Sko sko sko :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor mange par sko ejer du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.030 visninger
35 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Mor Christa

Hej damer..

Sad bare lige og surfede på nettet, og læste lige at i gennemsnittet ejer en dansk kvinde 26 par sko.. Jeg hører selv til dém der har en stor kærlighed til sko, og kom til at tænke på hvor mange par I ejer?? ;P

Jeg ejer personligt selv 58 par , og elsker hver og et par ;D

Så kom frem hvis der er flere sko-elskere derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

eElak

Jeg er absolut ikke skoelsker, og tror jeg ejer imellem 10-30 par.. Det er inkl. hjemmesko, klipklappere og sådan..

Anmeld

16. januar 2011

Valle81

Jeg ryddede seriøst ud her i sommers, så tror jeg er nede på 10 par ialt - ellers har jeg altid gemt og gemtsko - men fik nok:0)

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

for 1 år siden kunne jeg trykke på den sidste... LoL, men min kæreste fik mig til a skille mig a med nogle a dem...

Anmeld

16. januar 2011

FrkLarsen

jeg er ejer af 3 par sko! JUHUUUU!!! 

Jeg er ikke lige sko-elskeren, jeg køber først sko når de andre er helt finito  

Anmeld

16. januar 2011

Manakauapo

Jeg er absolut ikke skoelsker. Men alligevel køber jeg bare et par nye, når jeg ser nogle, som jeg bare ikke kan leve uden  Og det sker vist rimelig tit..

Jeg har 42 par sko herhjemme, men brokker mig altid over jeg ikke har nogle, der passer til mit outfit  

Anmeld

16. januar 2011

MissGeoh

Jeg tror jeg har max 4 eller 5 par jeg bruger, og max 10 par i alt.

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Jeg har for mange og har smidt en del ud..men jeg havde vidst et par år jeg skulle indhente, men har så ikke købt hverken sko eller tøj i et halvt år..

Anmeld

16. januar 2011

CarinaSB

jeg har 7 par sko .. Jeg er ikk egent til at eje sko .. Jeg går i dem nogle mdr og så giver jeg dem væk .. jeg har faktisk kun et par klip klapper jeg har haft i mere end et ½ år .. 

Anmeld

16. januar 2011

Dinna88

Jeg har kun sortte stiletter så når jeg skal være fin, så passer mine stiletter til alt mit tøj = jeg bruger egentlig kun tre forskellige par. Til hverdag har jeg 5 par sko: et par alm. all stars i blå, alm. sorte støvler, all stars man ikke/støvler kan få i DK i sort/hvid, et par brune vans og så mine vinterstøvler.

Jeg oplever tit at folk er chokerede over hvor få sko jeg egentlig har brug for. Jeg går mere op i tøjet! Dog mangler jeg to par sko: nogle sneakers fra HUMMEL i grå, sort og rød og nogle alm. sorte sko til hverdag hvor sneakers/all stars ikke passer tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.