Sko sko sko :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

eElak

lauras*mor* skriver:

hehe... Jeg har 10 par, inkl løbesko og klipklapper.. Så lit en skoelsker må du være.. hehe.. for jeg elsker virkelig sko... Men elsker virkelig også at spare.. bad bad combi..

Jeg skriver mellem 10-30 par... 

Så det kan være 10, men det kan også være 30... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

lauras*mor*

KaLee skriver:

Jeg skriver mellem 10-30 par... 

Så det kan være 10, men det kan også være 30... 

ja ja... Det kan du sagtens sige jo... Ej det skal dog siges at jeg har tidligere har smidt omkring 12-15 ud.. det var så fordi alle hælene var gået i stykker/slidt ned og jeg ikke synes de var så mange penge værd som det ville koste at få dem alle sammen lavet..

Anmeld

16. januar 2011

eElak

lauras*mor* skriver:

ja ja... Det kan du sagtens sige jo... Ej det skal dog siges at jeg har tidligere har smidt omkring 12-15 ud.. det var så fordi alle hælene var gået i stykker/slidt ned og jeg ikke synes de var så mange penge værd som det ville koste at få dem alle sammen lavet..

Det er da rigtigt.... Du ved da ikke hvor på skalaen mit skokammer ligger før jeg konkret har sagt det... 

At du så har ret i at jeg ligger i den høje ende af skalaen er en helt anden sag, men det tæller også et par sko, som KUN har været brugt til konfirmation, 5 par tøfler til hjemmebrug, træningssko osv... 
Til daglig veksler jeg måske imellem... 2 forskellige.. altså når det ikke er vinter..  

Anmeld

16. januar 2011

Lou87

MissChrista skriver:

Hej damer..

Sad bare lige og surfede på nettet, og læste lige at i gennemsnittet ejer en dansk kvinde 26 par sko.. Jeg hører selv til dém der har en stor kærlighed til sko, og kom til at tænke på hvor mange par I ejer?? ;P

Jeg ejer personligt selv 58 par , og elsker hver og et par ;D

Så kom frem hvis der er flere sko-elskere derude

Puhaaa..
Havde håbet på der lå flere indenfor den kategori jeg stemte, så jeg ku vise kæresten det og sige...

"SE SE.. det ikk KUN mig!"

Men jeg er vidst shoe-aholic!

(over 80 - aner ikk antal.. har ikk og tør ikk talt/tælle)

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

KaLee skriver:

Jeg er absolut ikke skoelsker, og tror jeg ejer imellem 10-30 par.. Det er inkl. hjemmesko, klipklappere og sådan..

Samme her, bortset fra at jeg nu godt kan lide sko - de skjuler mine grimme fødder 

Anmeld

16. januar 2011

eElak

Rosa skriver:

Samme her, bortset fra at jeg nu godt kan lide sko - de skjuler mine grimme fødder 

Altså jeg kan godt lide funktionen med at de holder mine fødder varme, beskytter fødderne.. og ja skjuler mine hæslige tæer.. 

Men det behøver jeg ikke MANGE sko for at klare... 

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

hihihihihi... der er 9 der har FLERE end 50 par sko!!!!!
WAUW... incl gummistøvler og træsko, tror jeg IKKE jeg kan snige mig op på mere end MAX 20 par sko... mmm... Men så igen. Det er heller ikke lige sko der er min 'ting', men jeg ønsker mig mega meget nogen Doc Martens Jenna pump... men de er udgået og jeg nåede ikke at få dem mens de blev lavet

Anmeld

17. januar 2011

JustAnotherName

Jeg har et sted mellem 30-50 par sko....

Anmeld

17. januar 2011

4xGreve

PernilleB skriver:

for 1 år siden kunne jeg trykke på den sidste... LoL, men min kæreste fik mig til a skille mig a med nogle a dem...

Uhh det kunne min kæreste aldrig få mig til hehe og mange af dem står så andre kan se dem, elsker mine sko og det må gerne ses... jeg har 26par og har langt fra nok - er først lige begyndt...

Anmeld

17. januar 2011

4xGreve

KaLee skriver:

Altså jeg kan godt lide funktionen med at de holder mine fødder varme, beskytter fødderne.. og ja skjuler mine hæslige tæer.. 

Men det behøver jeg ikke MANGE sko for at klare... 

hehe det er også nogen gode enskaber de har og der må jeg gå med men det er altså et must at have min. et par sko til hvert sæt tøj plus enhver lejlighed hehe... og gerne lige lidt til ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.