overtro og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

otlitrom

Malene76 skriver:

Det er jo spændende...  Jeg ved ikke helt hvad vi vælger.. ved ikke om jeg kan holde ud at vente så længe på at finde ud at om det er en dreng eller en pige. Herhjemme vil det så også være en KÆMPE fordel at vi kun skal debatere enten pige- eller drengenavne. DEt bliver nemlig ikke en hel nem debat. Der var en der skrev at de dehjemme kunne have brugt en "fredsmægler fra Pælastina (staves) området", måske det var Rosa. Synes bare det udtryk er super og det passer nok også meget godt herhjemme.

Har I navne på plads?

Ahahaha! Fedt udtryk! Ja, sådan een kunne vi gså godt bruge. Vi er ikke i nærheden af at blive enige. Og indtil videre har der kun været pigenavne på bordet. Det med drengenavne er et langt større problem. Jeg har bladret gennem navnebogen MANGE gange, jeg venter bare på klarsynet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Moar2011

Malene76 skriver:

Hej derude

Vi var for sjov inde i en Babysam butik i går da vi alligevel gik lige fordi da vi skulle i computercity. Vi gik indenfor og kiggede os omkring i Babysam for at få nysgerrigheden stillet og tjekke priser ud. Vi er i barnløhedsbehandling og skal slet ikke have noget købt endnu.

Mit spørgsmål er hvornår købte du barnevogn, autostol, tremmeseng, højstol mm. Er du overtroisk og ventede helt til baby var født?

MVH Malene

Altså jeg havde en periode for 2år siden var jeg tænkte meget på baby'er, der købte jeg da baby tøj (unormal skal nogen være :p ) og det er først nu jeg er gravid.

jeg er 20+4 og har fået barnevogn og alt det det er bare ikke stillet frem..

Anmeld

16. januar 2011

Malene76

kitty skriver:

Ahahaha! Fedt udtryk! Ja, sådan een kunne vi gså godt bruge. Vi er ikke i nærheden af at blive enige. Og indtil videre har der kun været pigenavne på bordet. Det med drengenavne er et langt større problem. Jeg har bladret gennem navnebogen MANGE gange, jeg venter bare på klarsynet

Sjovt.. Jeg har helt styr på drengenavnene, hvis ellers jeg får lov til at bestemme og det ser det ikke lige sådan ud til. Jeg har endda prøvet at forklare am at det er mig der stiller mig, bliver undersøgt en million gange på Bræstrup, skal være gravid = blive tyk og dermed blive besværret af det og bagefter er det mig der skal tabe mig, amme, gå derhjemme mens han slet ikke bliver så hårdt ramt.  Men det virkede altså heller ikke. Han mener stadig han har noget at skulle have sagt og det har han i grunden ret i.  Pigenavne er jeg slet ikke låst så meget fast i. Dog skal det lige siges at jeg er pædagog så der er RIGTIG mange navne der bare er No-go.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.