overtro og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Malene76

kitty skriver:

Og sådan havde jeg det også. Jeg købte én ting inden, og det var en Body i H&M. Jeg havde købt en til Tjuhl i gave, og måtte have en magen til, fordi jeg forelskede mig i den. Jeg mener jeg købte den, efter en æg-scanning eller den dag ægget blev lagt tilbage. Derefter købte jeg ikke inden vi havde været til hjerteblink-scanning og NF. Jeg turde simpelthen ikke!

Jeg hepper på Jer, Malene!

Sådan tænker jeg nemlig også... Ikke noget mede at sælge skinnet før bjørnen er skudt!  for at den er her denne gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Stumpen

Vi havde alt hjemme inden vi fik den første, men jeg indrømmer gerne at jeg ikke havde redt vugge og lift inden hun blev født.... Ved egentlig ikke hvorfor, tror måske det er fordi at min altid har sagt at sådan noget gør man ikke og så gjorde jeg det bare ikke

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Malene76 skriver:

HEj Anna..

Tror også vi køber lidt hen af vejen efterhånden som vi skal bruge det, i stedet for at sus ud og handle for en formue. Selvom det da er fristende at gå amok i nye babyting.  Vi er desuden også til at købe brugt, både tøj og ting. Bare det er fint og det fungere, så behøver alt ikke være nyt.

MVH Malene

Super idé med det brugte. Det er vi også tilhængere af! Det rør mig virkelig ikke, hvis tingene er pæne! Vognen valgte vi dog at købe ny på udsalg. Vi fik vogn, lift og pusletaske for 4300! Det ville vi gerne give!

Det ér fristende at købe hele verden, men vi har allerede fået varsling om mange ting vi kan få eller købe brugt. Så vi har slået koldt vand i blodet. Og når jeg "trænger" går jeg ind og åbner kassen med babytøj i soveværelset. Så pakker jeg ud og suger til mig, og så er lysten holdt ved lige

Anmeld

16. januar 2011

Malene76

kitty skriver:

Super idé med det brugte. Det er vi også tilhængere af! Det rør mig virkelig ikke, hvis tingene er pæne! Vognen valgte vi dog at købe ny på udsalg. Vi fik vogn, lift og pusletaske for 4300! Det ville vi gerne give!

Det ér fristende at købe hele verden, men vi har allerede fået varsling om mange ting vi kan få eller købe brugt. Så vi har slået koldt vand i blodet. Og når jeg "trænger" går jeg ind og åbner kassen med babytøj i soveværelset. Så pakker jeg ud og suger til mig, og så er lysten holdt ved lige

Så dit indlæg i en anden debat... Hvilken barnevogn ente I med at købe?

Her lyder det også fra nær og fjern at de har ting som vi kan få eller låne og det er så dejligt.

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Malene76 skriver:

Så dit indlæg i en anden debat... Hvilken barnevogn ente I med at købe?

Her lyder det også fra nær og fjern at de har ting som vi kan få eller låne og det er så dejligt.

En Brio Sport, 2010-modellen..

Her er et billede, men det er vist 2009-modellen. Jeg kan ikke rigtig se en forskel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. januar 2011

Malene76

kitty skriver:

En Brio Sport, 2010-modellen..

Her er et billede, men det er vist 2009-modellen. Jeg kan ikke rigtig se en forskel

Den er rigtig fin.  Vi kiggede sådan lidt nysgerrigt på barnevognene da vi var forbi Babysam. Det er godt nok en jungle!! Hvorfor valgte I Brio sport?

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Den er rigtig fin.  Vi kiggede sådan lidt nysgerrigt på barnevognene da vi var forbi Babysam. Det er godt nok en jungle!! Hvorfor valgte I Brio sport?

hmm... Mest mavefornemmelsen Der er for og imod på alle vogne.

Vi ville gerne have en let vogn. Denne har alu-stel og det vejer 19 kg mener jeg. Den har teleskopstang, fordi bjørnen er høj og jeg er lav. Så synes vi dan har en god affjedring, da vi prøvede at køre med den i butikken, og den var nem at vende med. Den har ventilation i kaleschen(staves) Og så har den liggemål på 95... Vi ville også gerne have haft punkterfrie hjul, men det har denne ikke. Så vi håber ikke at vi punkterer OG så er den nem at slå sammen. Det kan selv jeg klare

Anmeld

16. januar 2011

Malene76

kitty skriver:

hmm... Mest mavefornemmelsen Der er for og imod på alle vogne.

Vi ville gerne have en let vogn. Denne har alu-stel og det vejer 19 kg mener jeg. Den har teleskopstang, fordi bjørnen er høj og jeg er lav. Så synes vi dan har en god affjedring, da vi prøvede at køre med den i butikken, og den var nem at vende med. Den har ventilation i kaleschen(staves) Og så har den liggemål på 95... Vi ville også gerne have haft punkterfrie hjul, men det har denne ikke. Så vi håber ikke at vi punkterer OG så er den nem at slå sammen. Det kan selv jeg klare

Den lyder rigtig god.  Så er det ellers bare at vente tålmodig på at babyen er klar til at se verdens lys. Er du ved at være så langt at I kan se kønnet ved skanning? Vil I vide det?

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Malene76 skriver:

Den lyder rigtig god.  Så er det ellers bare at vente tålmodig på at babyen er klar til at se verdens lys. Er du ved at være så langt at I kan se kønnet ved skanning? Vil I vide det?

Vi kan godt se kønnet nu, vil jeg tro (er 17+5), men vi vil ikke vide det. Det må forblive en overraskelse for alle, indtil jeg ar fædt. Ligesom navnet Jeg tror det er en pige, men jeg kan af gode grunde ikke vide det

Vil I vide det, når det lykkes, lige om snart? Det gør det nemmere at handle ind, det er sikkert. Alt er pink eller blåt, der ér bare ikke mange mellemting. Heldigvis er vi ikke så farveforskrækkede

Anmeld

16. januar 2011

Malene76

kitty skriver:

Vi kan godt se kønnet nu, vil jeg tro (er 17+5), men vi vil ikke vide det. Det må forblive en overraskelse for alle, indtil jeg ar fædt. Ligesom navnet Jeg tror det er en pige, men jeg kan af gode grunde ikke vide det

Vil I vide det, når det lykkes, lige om snart? Det gør det nemmere at handle ind, det er sikkert. Alt er pink eller blåt, der ér bare ikke mange mellemting. Heldigvis er vi ikke så farveforskrækkede

Det er jo spændende...  Jeg ved ikke helt hvad vi vælger.. ved ikke om jeg kan holde ud at vente så længe på at finde ud at om det er en dreng eller en pige. Herhjemme vil det så også være en KÆMPE fordel at vi kun skal debatere enten pige- eller drengenavne. DEt bliver nemlig ikke en hel nem debat. Der var en der skrev at de dehjemme kunne have brugt en "fredsmægler fra Pælastina (staves) området", måske det var Rosa. Synes bare det udtryk er super og det passer nok også meget godt herhjemme.

Har I navne på plads?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.