Heej allesammen..
Jeg har en veninde som "MULIGVIS VAR" gravid..
Jeg var med hende ved lægen i torsdags fordi hun muligvis var gravid og vidste ikke om hun ville have barnet eller hvad.. Jeg vil mene at når man kommer ned til sin læge, burde hun så ikke at lave en graviditetstest på hende? Det gjorde hun ikke, hun lavede en ultralydscanning og sagde at hun var gravid uden for livmoderen og at hun skulle akut på sygehuset, så hun blev hentet med ambulance.. Da hun så kom på sygehuset lavede de også en ultralydscanning på hende for at se helt præcis hvor barnet lå henne og forskellige ting. For det første så kunne de slet ikke se om hun var gravid og for det andet så kunne de ikke se det var udenfor livmoderen hvis hun var.. De har taget en del prøver på hende, lavet kiggertundersøgelse for at se om der var noget og lavet en udskrabning for at tage prøver af det, så de kunne se om hun "VAR" gravid for nu er hun så ikke mere, da de har lavet en udskrabning(UDEN HENDES SAMTYKKE, SKAL LIGE SIGES ! ) Jeg syntes virkelig at det er svineri for det første af hende lægen og sige at hun ER gravid udenfor livmoderen og for det andet at de på sygehuset behandler hende sådan, først en ultralydscanning, så en masse blodprøver som ikke viste noget og så kiggertundersøgelse og udskrabning, det er virkelig en dårlig behandling.. Vi spurgte endda hendes læge om det var 100% sikkert hun var gravid uden for livmoderen, Det sagde hun ja til, så vi gik da ud fra at hun havde ret, men nej og nu er det slet ikke sikkert hun overhovedet har været gravid, virkelig mærkeligt !! Og ikke nok med alt det her, så bliver hun lagt på barselsgangen hvor der ligger så mange børn omkring hende, syntes virkelig det er svineri med det system vi har, i det mindste så lad dog vær med at ligge folk der har fået abort eller aborteret sammen med folk der lige har født, det er da at hælde salt i såret vil jeg sige..
Skulle bare lige ud med mine frustrationer !! 
Hilsen den MEGET fortvivlede veninde.. 

Anmeld