Ved anden graviditet ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

afrobabies

mybaby-girl skriver:

ja, der er sgu mange mænd der kun tænke med den der nede !!

Det burde man tænke alvor i, når man først går igang ..

Ja, men jeg vidste jo så stort set hvad jeg gik ind til, i og med at jeg under alle omstændigheder skulle være alene i hverdagen. Jeg synes bare at han er åndssvag, men det er jo bare hans tab, han skulle bare vide hvad han går glip af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

mybaby-girl

victoria2008 skriver:

Ja, men jeg vidste jo så stort set hvad jeg gik ind til, i og med at jeg under alle omstændigheder skulle være alene i hverdagen. Jeg synes bare at han er åndssvag, men det er jo bare hans tab, han skulle bare vide hvad han går glip af

Jaa helt eing

Anmeld

15. januar 2011

afrobabies

mybaby-girl skriver:

Jaa helt eing

Jeg har i hvert fald ikke tid til at bekymre mig om ham, jeg har nok i min datter og det kommende barn

Anmeld

15. januar 2011

mybaby-girl

victoria2008 skriver:

Jeg har i hvert fald ikke tid til at bekymre mig om ham, jeg har nok i min datter og det kommende barn

Ja du må ikke stresse over det, det kan gå ud over baby'en ...

Men håber det kommer til at gå godt

Anmeld

16. januar 2011

Mirakel baby

mybaby-girl skriver:

Heej tøsser

Ved jer som er gravid anden gang eller er igang, hvor længe tog det jer at blive gravid igen ???

Og hvilken prævention brugte I til at beskytte jer med inden anden graviditet ???

Vi vil nemlig gerne have flere børn og vi synes at det skal være lidt tættere på hinanden end 4-5års forskel, og sikker på at hvis jeg starter på piller igen, så vil det bare tage et år for vi er gravide igen, det gjorde det første gang ...

Knus

Det tog 2 mdr. at blive gravid her anden gang. Vi har en datter på snart 3 år, og havde ikke brugt noget beskyttelse i mellemtiden. Jeg kan ikke tåle p-piller.

Anmeld

16. januar 2011

StineW

mybaby-girl skriver:

Heej tøsser

Ved jer som er gravid anden gang eller er igang, hvor længe tog det jer at blive gravid igen ???

Og hvilken prævention brugte I til at beskytte jer med inden anden graviditet ???

Vi vil nemlig gerne have flere børn og vi synes at det skal være lidt tættere på hinanden end 4-5års forskel, og sikker på at hvis jeg starter på piller igen, så vil det bare tage et år for vi er gravide igen, det gjorde det første gang ...

Knus

Hejsa.

Jeg er gravid med 2. barn. Inden begge graviditeter tog jeg p-piller. Første gang var der gevinst i første forsøg, så jeg nåede aldrig at få min mens.

Anden gang var der gevinst i 2. forsøg dvs mens en gang og så bingo. Så ca 2½ mdr efter jeg slugte den sidste pille var jeg gravid igen.

Held og lykke med projektet.

Anmeld

16. januar 2011

mybaby-girl

StineW skriver:

Hejsa.

Jeg er gravid med 2. barn. Inden begge graviditeter tog jeg p-piller. Første gang var der gevinst i første forsøg, så jeg nåede aldrig at få min mens.

Anden gang var der gevinst i 2. forsøg dvs mens en gang og så bingo. Så ca 2½ mdr efter jeg slugte den sidste pille var jeg gravid igen.

Held og lykke med projektet.

Uhh, det var hurtigt Men kun en god ting, når man skal igang ...

Tak

Anmeld

16. januar 2011

mybaby-girl

Mirakel baby skriver:

Det tog 2 mdr. at blive gravid her anden gang. Vi har en datter på snart 3 år, og havde ikke brugt noget beskyttelse i mellemtiden. Jeg kan ikke tåle p-piller.

Ja oka, kender også en veninde der hellere ikke kan tåle p-piller, det må sgu være træls ikke at have den mulighed .. Synes jeg

Anmeld

16. januar 2011

KarinaIda

mybaby-girl skriver:

Heej tøsser

Knus

Jeg tog p-piller efter min første graviditet.. Jeg smed dem så her 1 august 2010 og den 6 september 2010 stod jeg med en positiv test.... Så fra jeg smed p-pilerne og til jeg er blevet befrugtet er der gået 28 dage(blev befrugtet 28 august 2010)

Så det gik pænt stærkt!!!

Anmeld

16. januar 2011

mybaby-girl

KarinaIda skriver:

Jeg tog p-piller efter min første graviditet.. Jeg smed dem så her 1 august 2010 og den 6 september 2010 stod jeg med en positiv test.... Så fra jeg smed p-pilerne og til jeg er blevet befrugtet er der gået 28 dage(blev befrugtet 28 august 2010)

Så det gik pænt stærkt!!!

Jaa, hold da helt op Det må du nok sige .. Nogen skal jo være heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.