Ved anden graviditet ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

mybaby-girl

victoria2008 skriver:

Jeg er gravid endnu, men han har opført sig mærkeligt efterjeg er blevet gravid, og tror at han har fortrudt lidt, så jeg ved ikke rigtig hvor han står, men det må sgu være hans problem, har jeg valgt at sige...

Ja okay, det kan jo så være ulempen

men han bliver vel sat på som far, på papirerne, ikk ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

mybaby-girl

MoarJ skriver:

Jep..

Ok

- vi tog 11 måneder ved den første .. Og det var efter p-piller ..

Anmeld

15. januar 2011

afrobabies

mybaby-girl skriver:

Ja okay, det kan jo så være ulempen

men han bliver vel sat på som far, på papirerne, ikk ??

Jo, det skal han jo, og kommer til at betale børnepenge, men jeg er lidt med blandede følelser til om det er ok han ikke er der eller hvad, fordi jeg er jo i forvejen alene med min datter, og har det rigtig godt med det

Anmeld

15. januar 2011

Mira0911

mybaby-girl skriver:

Ok

- vi tog 11 måneder ved den første .. Og det var efter p-piller ..

Nogen har let ved at blive gravid og andre ikke... Er I igang projekt baby? Eller har jeg misforstået?

Anmeld

15. januar 2011

mybaby-girl

victoria2008 skriver:

Jo, det skal han jo, og kommer til at betale børnepenge, men jeg er lidt med blandede følelser til om det er ok han ikke er der eller hvad, fordi jeg er jo i forvejen alene med min datter, og har det rigtig godt med det

Jaa, det er  jo noget man skulle have haft snakket om inden 

Kender en veninde der havde snakket om det samme at hvis hun ville have en mere, så ville hun bare tage i byen og hoppe på en, og jeg prækede for hende for alle sider .. For det må sgu være skide træls at være alene mor i forvejen .. Og så skal have en mere og se efter helt selv, det ville jeg ikke kunne, tror jeg med flere ....

Anmeld

15. januar 2011

mybaby-girl

MoarJ skriver:

Nogen har let ved at blive gravid og andre ikke... Er I igang projekt baby? Eller har jeg misforstået?

Ja det er jo det, vi er heldigvis ikke ens

Ja både og, jeg sagde til ham at vi skulle huske kondomet ellers giver det jo bare flere børn, og så efter et par dage, snakkede vi så om at vi kunne jo se hvor lang tid der skulle til for at blive gravid igen, og tage den derefter Vi vil gerne  have en to-tre stykker

Anmeld

15. januar 2011

afrobabies

mybaby-girl skriver:

Jaa, det er  jo noget man skulle have haft snakket om inden 

Kender en veninde der havde snakket om det samme at hvis hun ville have en mere, så ville hun bare tage i byen og hoppe på en, og jeg prækede for hende for alle sider .. For det må sgu være skide træls at være alene mor i forvejen .. Og så skal have en mere og se efter helt selv, det ville jeg ikke kunne, tror jeg med flere ....

Vi havde snakket rigtig meget om det, og under alle omstændigheder skal jeg jo være alene i hverdagen, så spørgsmålet var bare om han ville komme forbi indimellem.... Jeg har hele tiden været indstillet på at jeg skal være alene med to børn, og det har jeg det fint med. Nu skal det siges, at ham jeg er blevet gravid med, han bor et godt stykke fra mig, så han kan jo ikke lige komme forbi hver dag, men som det ser ud lige nu, så tror jeg slet ikke at han kommer.... Han har ikke været interesseret i at besøg mig siden jeg blev gravid, og jeg er altså 21 uger henne nu...

Anmeld

15. januar 2011

mybaby-girl

victoria2008 skriver:

Vi havde snakket rigtig meget om det, og under alle omstændigheder skal jeg jo være alene i hverdagen, så spørgsmålet var bare om han ville komme forbi indimellem.... Jeg har hele tiden været indstillet på at jeg skal være alene med to børn, og det har jeg det fint med. Nu skal det siges, at ham jeg er blevet gravid med, han bor et godt stykke fra mig, så han kan jo ikke lige komme forbi hver dag, men som det ser ud lige nu, så tror jeg slet ikke at han kommer.... Han har ikke været interesseret i at besøg mig siden jeg blev gravid, og jeg er altså 21 uger henne nu...

Ja okay .. Så må han sgu også selv om det

Anmeld

15. januar 2011

afrobabies

mybaby-girl skriver:

Ja okay .. Så må han sgu også selv om det

Det er også min mening, jeg ved ikke hvad det er med mænd... Om de kun tænker med den nederste del af kroppen, hvis der er sex i farvandet, men burde man ikke kunne se det seriøse i at få et barn, når man er over 30 år????? Ja, jeg spørger bare....

Anmeld

15. januar 2011

mybaby-girl

victoria2008 skriver:

Det er også min mening, jeg ved ikke hvad det er med mænd... Om de kun tænker med den nederste del af kroppen, hvis der er sex i farvandet, men burde man ikke kunne se det seriøse i at få et barn, når man er over 30 år????? Ja, jeg spørger bare....

ja, der er sgu mange mænd der kun tænke med den der nede !!

Det burde man tænke alvor i, når man først går igang ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.