Ved anden graviditet ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
43 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

mybaby-girl

Heej tøsser

Ved jer som er gravid anden gang eller er igang, hvor længe tog det jer at blive gravid igen ???

Og hvilken prævention brugte I til at beskytte jer med inden anden graviditet ???

Vi vil nemlig gerne have flere børn og vi synes at det skal være lidt tættere på hinanden end 4-5års forskel, og sikker på at hvis jeg starter på piller igen, så vil det bare tage et år for vi er gravide igen, det gjorde det første gang ...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Ann-

jeg tog mini piller mens jeg ammede.

der gik 10 mdr fra jeg stoppede på dem til jeg var gravid

Anmeld

15. januar 2011

afrobabies

mybaby-girl skriver:

Heej tøsser

Ved jer som er gravid anden gang eller er igang, hvor længe tog det jer at blive gravid igen ???

Og hvilken prævention brugte I til at beskytte jer med inden anden graviditet ???

Vi vil nemlig gerne have flere børn og vi synes at det skal være lidt tættere på hinanden end 4-5års forskel, og sikker på at hvis jeg starter på piller igen, så vil det bare tage et år for vi er gravide igen, det gjorde det første gang ...

Knus

Manden kunne jo også bare bruge kondom

Anmeld

15. januar 2011

Lise

Jeg tog p-piller mellem mine graviditeter. Smed dem i maj 2009, fik en normal mens i slut maj og blev gravid midt i juni 2009. Og Casper blev født i marts 2010.

Anmeld

15. januar 2011

Muffinmus

brugte kun gummi fordi jeg ikke ville starte på pillerne inden den næste. Gik i gang da han var knap 7 mdr, blev gravid da han var knap 10-11 mdr, tabte det men blev gravid inden mens kom igen:-)

Brugte meget lang tid på at lave min søn.....

Anmeld

15. januar 2011

mybaby-girl

victoria2008 skriver:

Manden kunne jo også bare bruge kondom

Det gør vi også lige nu ... Det er dog sket at det er glemt et par gange, da vi overhovedet ikk har været van til det  ....

Anmeld

15. januar 2011

afrobabies

mybaby-girl skriver:

Det gør vi også lige nu ... Det er dog sket at det er glemt et par gange, da vi overhovedet ikk har været van til det  ....

Jeg er så alene, så har ikek rigtig det problem, jeg valgte selv at jeg ville være gravid med nummer to, og så fik jeg en mand til at hoppe på mig

Anmeld

15. januar 2011

Mira0911

mybaby-girl skriver:

Heej tøsser

Knus

Det tog os omkring 7-8 mdr... 

Anmeld

15. januar 2011

mybaby-girl

Lise skriver:

Jeg tog p-piller mellem mine graviditeter. Smed dem i maj 2009, fik en normal mens i slut maj og blev gravid midt i juni 2009. Og Casper blev født i marts 2010.

Tak for svar,  du har da været hurtig om at blive gravid igen, men det kan jeg ikke risikere ... Har jeg ihvert fald ikk lyst til, da vi gerne vil prøve igen inden han bliver et år

Anmeld

15. januar 2011

Mullebergen

Jeg tog p-piller og blev gravid i 1. hug 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.