Lyn og torden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Carina1977

Joan ( Smallie ) skriver:

Kan de ikke få en hel klasse på hver skole da? Syntes det er så trist de samler det hele på en skole for det er kun ungerne det går ud over, kan godt være ikast ikke er vildt stor men der er altså stadig langt fra hylde til nodre hvis det er på cykel.

Vi var 23 i vores klasse og det var jo også en del.

Jeg ved vester har fået nyt tag på og der er lavet en masse inden for også og tror det er blevet rigtig godt. Men det er jo også den ældste skole i ikast selv min far på 63 gik der Der er jo så bare bygget en del til siden men han gik også på vester skole. Mener de har 100års jubi nu her engang lige om lidt

Ja Vester er en rigtig gammel skole....men også på tide at de har fået nyt tag på så

Nej de tager alle 7-8-9. klasser fra alle skolerne, så bliver de splittet ad og med 28 elever i hver klasse. Dvs. at de kommer ikke til at gå i klasse med dem de er vant til. Det er det jeg synes er synd. Vi har også en klassekasse, hvor der er blevet sparet en del op til den dag, hvor de skal på klassetur, og den kan jo ikke bruges til noget, når der ingen garanti er for, at de alle kommer i samme klasse. håber dog de ændrer mening og lader tingene være som det er nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.