Carina1977 skriver:
Ej hvor vildt....utroligt at de ikke fik det lavet. Men sikkert fordi de ville spare
Ved egentlig ikke om de har lavet forbedringer på vestre skole, men jeg ved at de har fået lavet en del på Østre skole. de snakker jo også om at alle 7-8-9. klasser skal nedlægges på byens skoler og alle samles på Østre. Håber rigtig meget på at det ikke sker. Min søn går i 3. klasse på Hyldgårdsskolen og trives der, så ville være synd for dem alle, hvis de skulle splittes. 28 i hver klasse, snakker de også om 
Så var tingene vist bedre dengang vi gik i skole 
Kan de ikke få en hel klasse på hver skole da? Syntes det er så trist de samler det hele på en skole for det er kun ungerne det går ud over, kan godt være ikast ikke er vildt stor men der er altså stadig langt fra hylde til nodre hvis det er på cykel.
Vi var 23 i vores klasse og det var jo også en del.
Jeg ved vester har fået nyt tag på og der er lavet en masse inden for også og tror det er blevet rigtig godt. Men det er jo også den ældste skole i ikast selv min far på 63 gik der
Der er jo så bare bygget en del til siden men han gik også på vester skole. Mener de har 100års jubi nu her engang lige om lidt
Anmeld