Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaa hvor mystisk det end lyder, så har det altså lige lynet og tordnet her.....i januar måned
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vildt sidder lige og snakker med min søster på msn og så siger hun også det tordner og jeg kan intet høre. De bor i Sunds ved Herning og jeg bor ved Viborg. Vildt der ikke skal mere afstand til
Hvor befinder du dig
Joan ( Smallie ) skriver: Vildt sidder lige og snakker med min søster på msn og så siger hun også det tordner og jeg kan intet høre. De bor i Sunds ved Herning og jeg bor ved Viborg. Vildt der ikke skal mere afstand til Hvor befinder du dig
Jeg befinder mig i Ikast....ca. 12 km. fra Herning
Carina1977 skriver: Jeg befinder mig i Ikast....ca. 12 km. fra Herning
Ok ja så er der jo ikke så langt mellem jer.
Jeg er født og opvokset i ikast
Her i Isenvad, 4-5km fra ikast, kunne vi også se lynet, og mærke/høre braget Fik sådan et chok..
frk Jensen skriver: Ja det er sgu lidt vildt.. Her i Hobro regner det bare helt vildt.. Men mon ikke der kommer torden senere..
Ja det er sgu lidt vildt.. Her i Hobro regner det bare helt vildt.. Men mon ikke der kommer torden senere..
Hehe ja bare vent
troede sgi det var min søn der prøvede på at drille mig med blitzen fra hans kamera. Det gjorde han den anden dag nemlig
Her i silkeborg står regnen også bare ned men har ikek hørt torden..
Joan ( Smallie ) skriver: Ok ja så er der jo ikke så langt mellem jer. Jeg er født og opvokset i ikast
Hvilken skole gik du på? Jeg er nemlig også selv født og opvokset i Ikast
Carina1977 skriver: Hehe ja bare vent troede sgi det var min søn der prøvede på at drille mig med blitzen fra hans kamera. Det gjorde han den anden dag nemlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128