Uha, tænk ikke at kunne bestemme noget som helst om sit eget liv!
Man SKAL bare se godt ud, have håret sat, have en kjole på (som godt nok er fantastisk) men som også følger modefarvenerne ect. Ikke at kunne vælge bolig, ikke kunne vælge arbejde, ikke kunne vælge at nu vil man gerne lige 'en smut tur til Paris' og så bare finde en hyggeligt lille hotel, fordi sikkerhedsvagterne så ikke kan nå at chekke det hele af inden. SUK!!!
Jeg har arbejdet et sted vhor der ind imellem kom kongelige og flere DAGE inde de kom, ransages stedet af PET med bombehunde og derefter holder de skart øje med stedet de næste par dage indtil de kongelig kommer....Åh, det er bare så besværligt!!!
Når jeg har født, så gider jeg da ikke stå og bruge tid på at få besøg af en stylist og en frisør BARE for at kunne få mit barn med hjem. (og ja, jeg kender en, som er venner med hendes frisør og han er bare med ind over ALTID når Mary skal noget). Når jeg er nybagt mor, vil jeg bare have ro til at nyde min baby og ikke tænke på hvordan jeg ser ud, og om jeg nu står så der kan blive taget godebilleder til forsiderne....NEJ TAK!!!
-men jeg er SUPER glad for at Mary har lyst og hun gør det så godt!
Anmeld