Kongelig... Ville du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Miamaja

Cris skriver:

Nej tak til det... Jeg vil hellere blive en anonym rig

haha.. ja, det synes jeg ogsaa er meget bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

SussieThyssen

BabyMus skriver:

Hvis jeg fandt MANDEN I MIT LIV og blev forelsket og vi virkelig mente det og ikke kunne leve uden hinanden - og han var kongelig - så JA. Men ellers er det ikke noget jeg bare gerne vil, kun fordi kærligheden ville være højere end alt andet. (:

Lige mine ord..det var netop hvad jeg altid har tænkt.

Anmeld

17. januar 2011

Mutti2B

Aldrig i livet

Prisen er simpelthen for stor! Er ikke interesseret i at få min fortid og nutid klasket op på forsiderne og så er jeg aaaaalt for genert til alle de offentlige arrangementer 

Anmeld

17. januar 2011

Miamaja

SussieThyssen skriver:

Lige mine ord..det var netop hvad jeg altid har tænkt.

Pist... Traaden handler ikke om hvorvidt man finder kaerligheden i det kongelige, men at VAERE det

Anmeld

17. januar 2011

SussieThyssen

Miamaja skriver:

Pist... Traaden handler ikke om hvorvidt man finder kaerligheden i det kongelige, men at VAERE det

Hehe...ok

Altså hvis jeg skulle være det, så er det helt ok med mig.
Men det er da ikke noget jeg brænder efter.
Men jeg tvivler såmænd ikke på, at jeg ville klare det, hvis jeg skulle.
På den anden side..med alt det krudt i måsen jeg havde som yngre...ville jeg nok have haft meget svært ved at skulle gå ud og gøre alle de ting man nu engang er forpligtet til.
Og nu...ville jeg hade ikke at kunne duffe rundt i underbukser, når det passede mig LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. januar 2011

Mullebergen

Nej tak 

Anmeld

18. januar 2011

BabyMus

Miamaja skriver:

Det var såmænd os bare for at komme med en begrundelse. (:

Som i JA jeg ville gerne hvis jeg giftede mig til det og som i NEJ jeg ville ikke bare være det for sjov skyld. (:

Anmeld

18. januar 2011

Ryberg

jeg tænker at være kongelig ville løse mange af mine daglige issues og drømme jeg har.. og det kunne da være fantastisk... og de har jo også privatliv, bortset fra hvis de har lyst til at gå en tur.. men nu elsker jeg også bare at være hjemme og så tænk.. et helt SLOT jeg kunne bevæge mig rundt på... weeee....

Men med den fortid jeg har, ville se&hør og alle de andre blade da virkelig komme på overarbejde

Anmeld

18. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Hvis ikke man blev sådan forfulgt af medierne, villle det da være et fedt job

Anmeld

18. januar 2011

MariaJ

Nej, det kunne jeg SLET ikke tænke mig. Hvis jeg var det, ville der selvfølgelig ikke være så meget at gøre ved det, men det kan godt være jeg ville være misundelig på verden udenfor. Selvfølgelig kunne det et eller andet sted være lækkert at have ubegrænsede økonomiske muligheder. På den anden side er der bare et eller andet ved overklasselivsstilen, jeg slet ikke kan tage. Måske er det en fordom, men jeg tror simpelthen det er meget sværere at værdsætte livet og de oplevelser man får, hvis man får alt serveret på et sølvfad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.