gerne vaere det?
De PRAGTFULDE kjoler, tiaraer, herskabshjem og tjenestefolk, moede en masse kendte, interessante mennesker, rejse jorden rundt paa forste klasse og mange 'lommepenge'!!!! LYDER fantastisk
....
Nu taenker jeg paa at der er forskellige meninger derude bl.a nogle mener at kongelige er fodt 'med en guldske' i munden og helt ufortjent er kongelig og burde goere sig fortjent til rollen. Men er det saa fantastisk at vaere kongelig og ville du gerne vaere det?
Ville jeg selv vaere kongelig? Hmm.. som lille dromte jeg om at vaere prinsesse. Det lod som en hver pige drom!! men nu, saa taenker jeg lidt paa at vaere kongelig betyder jo, at man er kongelig resten af sit liv, og ville jeg egentlig bryde mig om det?
Ja, der er nogle lukrative goder forbundet, men at skulle have hele sit liv, fodsler, forhold m.m fremstillet til hele verdenens skue og miste en stor del af sit privatliv, ikke bare for en stund men hele sit liv. det er noget af en mundfuld synes jeg... Hvis man er fodt ind i dette liv er det maaske nemmere, aner det ikke. Men jeg midsunder dem ikke for jeg tror ikke deres liv er lykkeligere end mange andres normale liv.
Nu er de royale gemakker dvs. deres private hjem tilskue for offentligheden i visse tidsrum om aaret og ville I bryde jer om det, hvis det var JERES personlige hjem. Have en masse fremmede gaa igennem det? Personligt ville jeg ikke kunne fordrage det, tror jeg.
Jeg synes alligevel der er nogle mindre positive sider af det, at vaere kongelig og jeg er egentlig glad for jeg ikke er kongelig og har mit privatliv og kan dele af det, som jeg lyster og lade vaere hvis jeg ikke onsker det. Det er alligevel en stor del af ens liv (privatlivet).
Hvad synes I ?
Anmeld