Hvad ville du gøre hvis baby.dk gik ned en månede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

FruPudderkvast

SSL skriver:

Hahaha, jeg tror, til tider - at min kæreste ligefrem ville ønske at dette ku ske, bare for én måned, så han kunne holde en samtale igang med mig!  Jeg kan faktisk ikke multitærske (staves?)  

Vi har indgået aftale om jeg lukker ned, og vi ligger os i seng en halv time før puttetid, de aftener jeg bruger herinde - så vi har vores koncentreret tid inden sovetid  så JA, VANEDANNENDE!

Og så ville jeg jo være i total forskud med lektierne!

Men jeg anerkender virkelig denne side, og dem der står bag, flot flot flot flot arbejde! Jeg har prøvet et par andre sider, og de har virkelig ikke været SÅ tiltalende som denne.. De har da ikke været i konkurrence med kæresten, som denne er det

Hahahah.. Og jeg skriver gerne under på at du ikke kan multitaske! Ikke, "frøken-når-jeg-læser-en-besked-på-tlf'en-kan-jeg-ikke-deltage-i-en-samtale"? :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

twinboys

Valle81 skriver:

Sidde i døgndrift og trykke F5:0)

Jeg ville også sidde og trykke F5

Anmeld

15. januar 2011

twinboys

Kruse90 skriver:

OBS!!!! DENNE SIDE ER STÆRKT VANEDANNENDE!!!! OBS!!!!!

JO LÆNGERE MAN HAR VÆRET HER, JO VÆRRE BLIVER DET AT SKULLE UNDVÆRE DEN

Anmeld

15. januar 2011

SSL

13~12~09 skriver:

Hahahah.. Og jeg skriver gerne under på at du ikke kan multitaske! Ikke, "frøken-når-jeg-læser-en-besked-på-tlf'en-kan-jeg-ikke-deltage-i-en-samtale"? :-D

hahaha  I KNOW IT! Jeg har accepteret at jeg ikke kan, vil og gider lærer det haha.. Og hey, GODNAT frk. du-skal-have-formiddags-besøg-af-tante-sjov

Anmeld

15. januar 2011

ønskebørn74

sarahb skriver:

Det ville være godt for så ville jeg få gjort hovedrent for det sker aldrig når jeg kigger herind

Samme her...

Anmeld

15. januar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Jeg ville samle alle navlestrengspigerne og så ville vi sætte os i rundkreds, med hinanden i hænderne, og "uuuummmm"'e indtil siden var oppe at køre igen, hvilket så ikke ville tage en måned, for når os fra navlestrengsgruppen går igang, så sparker vi røv!!!

Du er herlig! Altid lige en klasse-kommentar i ærmet! Jeg glæder mig til at uuuuhm'e (over kage) til februar

Anmeld

15. januar 2011

TbCp

kitty skriver:

Du er herlig! Altid lige en klasse-kommentar i ærmet! Jeg glæder mig til at uuuuhm'e (over kage) til februar

Men du ved da at vi sparker røv derinde! "sammen klarer vi aaaalt"

Anmeld

15. januar 2011

Vidunderligeunger

det ville være godt til mig. jeg ville få lavet mit samfundsfag færdigt for denne måned..

Har ofte overvejet at slette / pause min bruger, da jeg selv synes jeg bruger for meget tid herinde. Kunne nok have godt af at læse en bog eller tre i stedet for...

Anmeld

15. januar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Men du ved da at vi sparker røv derinde! "sammen klarer vi aaaalt"

JA! Det er den bedste hule i verden!

Anmeld

15. januar 2011

Kruse90

fedt at mange af jer har det helt på samme måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.