Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej pigerInspireret af Jan Han spurgte mig om hvad jeg ville gøre hvis baby.dk gik ned en måned Ja jeg ville ikke overleveIkke engang mere end et døgnHvad skulle jeg så give mig til hehe
Fortæl piger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej pigerInspireret af Jan Han spurgte mig om hvad jeg ville gøre hvis baby.dk gik ned en måned Ja jeg ville ikke overleveIkke engang mere end et døgnHvad skulle jeg så give mig til hehe Fortæl piger
øøøøøøøøøøøøøøøh jeg ville DØ!
Hej pigerInspireret af Jan Han spurgte mig om hvad jeg ville gøre hvis baby.dk gik ned en måned Ja jeg ville ikke overleveIkke engang mere end et døgnHvad skulle jeg så give mig til hehe Fortæl piger
Sidde i døgndrift og trykke F5:0)
Valle81 skriver: Sidder i døgndrift og trykke F5:0)
Sidder i døgndrift og trykke F5:0)
hahah så er vi to
Så ville der jo ikke være så meget at gøre ved det... Men ville da være rigtig træls! men ligefrem dø, nej det ville jeg nok ikke....
Jeg tror nu jeg ville klare den, SÅ afhængig er jeg dog ikke blevet endnu
Så ville jeg nok bare spille nogle spil på computeren i stedet for hehe. men ville nok savne jer allesammen, for hvor underligt det end lyder, så har man jo fået et eller andet forhold til jer herinde
Puha, spille på komogvind... læse bøger, sy, scrappe, se film... Men jeg ville med jævne mellemrum trykke F5...
Fru Nielsen skriver: Så ville der jo ikke være så meget at gøre ved det... Men ville da være rigtig træls! men ligefrem dø, nej det ville jeg nok ikke....
OBS!!!! DENNE SIDE ER STÆRKT VANEDANNENDE!!!! OBS!!!!!JO LÆNGERE MAN HAR VÆRET HER, JO VÆRRE BLIVER DET AT SKULLE UNDVÆRE DEN
Det ville jeg som nok have meget godt af.. har ikke brugt det så meget de sidste måneder, så ville godt kunne overleve.. men nu ligger jeg her i sengen og har ikke noget at leve og så er det jo hyggeligt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128