Hvad ville du gøre hvis baby.dk gik ned en månede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

SussieThyssen

Kruse90 skriver:

Hej piger

Inspireret af Jan Han spurgte mig om hvad jeg ville gøre hvis baby.dk gik ned en måned Ja jeg ville ikke overleve
Ikke engang mere end et døgn

Hvad skulle jeg så give mig til hehe

Fortæl piger

Gå på en kold tyrker og snakke med pigerne jeg har på FB 
Og så ville jeg jo nok spille noget mere WoW

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Chamomile

Jeg holder til på andre forums, så jeg ville nok overleve det- selvom det vil være ærgeligt, at skulle undværre baby.dk

Anmeld

14. januar 2011

wamse

Ville nok finde på noget andet at bruge min tid på Kunne fx gå i gang med at lave den skriftlige opgave omkring anerkendelse, som jeg egentlig burde lave nu i stedet for at svare på det her indlæg

Anmeld

14. januar 2011

BabyMus

Haha ja vi kunne jo prøve at få et liv i mellem tiden så, og ikke lade og gå i gulvet over en internet side var nede. Bare en tanke.

Anmeld

14. januar 2011

Laulund87

Så ville jeg blive lidt ked af det

Anmeld

14. januar 2011

SSL

Hahaha, jeg tror, til tider - at min kæreste ligefrem ville ønske at dette ku ske, bare for én måned, så han kunne holde en samtale igang med mig!  Jeg kan faktisk ikke multitærske (staves?)  

Vi har indgået aftale om jeg lukker ned, og vi ligger os i seng en halv time før puttetid, de aftener jeg bruger herinde - så vi har vores koncentreret tid inden sovetid  så JA, VANEDANNENDE!

Og så ville jeg jo være i total forskud med lektierne!

Men jeg anerkender virkelig denne side, og dem der står bag, flot flot flot flot arbejde! Jeg har prøvet et par andre sider, og de har virkelig ikke været SÅ tiltalende som denne.. De har da ikke været i konkurrence med kæresten, som denne er det

Anmeld

14. januar 2011

Zafir

Kruse90 skriver:

Det her er min facebook

jeg gider nemlig ikke have facebook Men er sikker på jeg sidder her så meget som mange andre sidder på den hjemmeside

I hear U girl!!!!

(jeg ville få feber og grønne knopper, hvis vi var nede i en måned... pt. er jeg liiiiiiige på nok til ikke at få ovennævnte sympoyomer )

Anmeld

14. januar 2011

Pena

Tjahh så kunne det være jeg for en gangs skyld kunne følge med i et helt program i fjerneren. For tiden kører tv'et i baggrunden, men jeg får aldrig set det, for der er jo liige en tråd man skal læse.

Og så ville jeg sætte min computer på loftet, for så har jeg ikke længere rigtig noget at bruge den til

Haha. Det minder mig om det rygte om at favebook stopper den 15 marts. Tænk hvis det skete, så skulle der nok oprettes krisecentre worldwide. Selvom jeg nu aldrig helt har fundet fidusen med den side.

Anmeld

14. januar 2011

slettet_7530

Mit hjem ville fremstå rent som en operationsstue

Anmeld

14. januar 2011

Bondepigen

Kruse90 skriver:

Hej piger

Inspireret af Jan Han spurgte mig om hvad jeg ville gøre hvis baby.dk gik ned en måned Ja jeg ville ikke overleve
Ikke engang mere end et døgn

Hvad skulle jeg så give mig til hehe

Fortæl piger

Så skulle jeg skam nok finde på noget andet at lave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.