er det veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Anonym trådstarter

hej igen.. fik lige hvilet mig lidt. smerterne er væk igen, måske er det fordi jeg har lavet noget idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

morethanperfect

MariaE skriver:

hmm, lyder mærkeligt, men mon ikke det var fordi der rent faktisk var noget andet galt...ellers føder man jo sjældent for tidligt.

I hvert fald ville jeg få det tjekket, for normalt er det jo ikke og er der skade derinde skal det opdages inden det er for sent for barnet.

Jeg fik bare af vide jeg var gået i fødsel og min livmoderhals var forkortet .. 

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg fik bare af vide jeg var gået i fødsel og min livmoderhals var forkortet .. 

tror du jeg skal ringe derind alligvel`?

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

tror du jeg skal ringe derind alligvel`?

Jeg ville gøre det ! 

Anmeld

14. januar 2011

Holbæktrunten

RING TIL FØDEGANGEN!

Få dem til at undersøge dig, for som der tidl blev skrevet kan det jo være at der er noget galt fx med moderkagen. Det sker uhyre sjældent, men få det undersøgt, og få ro i sjælen. Det er dit og babys liv der kan være på spil.

Skulle du være gået i fødsel, og kan det ikke stoppes, ja, så er du heldigvis så langt hene at der er god chance for at få en skøn baby med hjem alligevel

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

Holbæktrunten skriver:

RING TIL FØDEGANGEN!

Få dem til at undersøge dig, for som der tidl blev skrevet kan det jo være at der er noget galt fx med moderkagen. Det sker uhyre sjældent, men få det undersøgt, og få ro i sjælen. Det er dit og babys liv der kan være på spil.

Skulle du være gået i fødsel, og kan det ikke stoppes, ja, så er du heldigvis så langt hene at der er god chance for at få en skøn baby med hjem alligevel

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Så har jeg talt med dem derinde, hun sagde det var helt normalt fordi min krop øver sig. Jeg mærker fint liv og smerten er væk. Men jeg skulle komme hvis smerterne kom igen.

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Så har jeg talt med dem derinde, hun sagde det var helt normalt fordi min krop øver sig. Jeg mærker fint liv og smerten er væk. Men jeg skulle komme hvis smerterne kom igen.

Okay ..  For de ikke kommer tilbage .

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Okay ..  For de ikke kommer tilbage .

Tak hun sagde hvis der skulle være noget helt galt ville smerten ikke bare gå væk igen

Anmeld

14. januar 2011

Fru Nielsen

Chritinap skriver:

Du er ikke i tvivl, tror ikke man sidder på Baby.dk med veer. Eller jo nogle er nok seje nok til det
Men mens smerter kommer gerne meget sidst i graviditeten, så det er forskelligt fra person til person.

Held og lykke

Gjorde jeg altså.... Sad på baby med veer 5 timer inden jeg fødte! Fordi jeg egentlig tænkte ej kan sku ikke passe det er rigtige veer så heldig er jeg ikke... hehe

Til Ts!

Er du i tvivl så ring til fg... men ellers vent og se tiden an! Dog skal der jo være ophold i dem hvis det er veer. Er der ikke det og det er en kronisk smerter som du ikke kan holde ud, så syntes jeg du skal ringe for at blive tjekket. Bare så der ik er noget andet galt....

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.