Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det bliver kørt, fordi jeg har mange smerter.
Har en kræftform for mens smerter er 32+5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
?????????
Jeg kan huske da jeg fik veer, der mærkede det som om jeg havde menstruations smerter... men ved ik om det er forskelligt??
Musling2 skriver: Jeg kan huske da jeg fik veer, der mærkede det som om jeg havde menstruations smerter... men ved ik om det er forskelligt??
ved ikke om det kan være noget optakt, jeg kan slet ikke rejse mig fra sofa pga. smete
Anonym skriver: Det bliver kørt, fordi jeg har mange smerter. Har en kræftform for mens smerter er 32+5
Mine veer mærkede som mens smerter. Hvis du føler dig usikker eller smerterne ik er til at holde ud, så få kontaktet fg til et tjek
mine veer blev reglmæssige efter et par timer, det føles som mens smerter og gik meget over i lænden. men ring til FG hvis du er i tvivl
Du er ikke i tvivl, tror ikke man sidder på Baby.dk med veer. Eller jo nogle er nok seje nok til det Men mens smerter kommer gerne meget sidst i graviditeten, så det er forskelligt fra person til person.
Held og lykke
quity skriver: Mine veer mærkede som mens smerter. Hvis du føler dig usikker eller smerterne ik er til at holde ud, så få kontaktet fg til et tjek
det er mest værst når jeg ligger på ryggen.. Men jeg vil lige vente med at ringe derind hvis det ikke går over.. det går nemlig om i lænden men samtidig sådan nede i underlivet
Chritinap skriver: Du er ikke i tvivl, tror ikke man sidder på Baby.dk med veer. Eller jo nogle er nok seje nok til det Men mens smerter kommer gerne meget sidst i graviditeten, så det er forskelligt fra person til person. Held og lykke
er bare bange for det er en optakt eller noget, vil ikke føde nu. det er fortidligt
Anonym skriver: er bare bange for det er en optakt eller noget, vil ikke føde nu. det er fortidligt
Ring da helt sikkert!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128