er det veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Malonde1985

jeg ville nok ringe til fødegangen med det samme, og specielt nu hvor du ikke er så langt henne.. Kun 32+. Bare lige få det tjekket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Musling2

Prøv at tage tid på hvor lang tid der går imellem smerterne,

Eller prøv at tage et langt bad og lade det varme vand glide over maven, evt tage 1 gram pinex.

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Musling2 skriver:

Prøv at tage tid på hvor lang tid der går imellem smerterne,

Eller prøv at tage et langt bad og lade det varme vand glide over maven, evt tage 1 gram pinex.

smerten er der hele tiden s;

Men her idag bemærkede jeg min mave hang lidt og var blød. Har jeg aldrig oplevet

Anmeld

14. januar 2011

Musling2

Ring hellere og kom ud og blive tjekket, der er sikkert ingenting, men så er du sikker.

Anmeld

14. januar 2011

Malonde1985

Anonym skriver:

smerten er der hele tiden s;

Men her idag bemærkede jeg min mave hang lidt og var blød. Har jeg aldrig oplevet

Ring til fødegangen!!! Synes helt klart du skal blive tjekket, så du  ikke skal rende rundt og være nervøs

Anmeld

14. januar 2011

Muffinmus

hvis det er en konstant smerte er det jo ikke veer.Som du ved er der pause mellem veer, de er der jo ikke uafbrudt....før du er lige ved at føde og der er du ikke nået til endnu, det er helt sikkert:-)

Såbliv endeligt tjekket og husk at fortælle hvor meget liv du har mærket, det kan også være tegn på om det er derinde det er galt eller udenfor livmoderen...

Super vigtigt du ringer og snakker med dem og evt bliver tjekket for blærebetændelse.

Anmeld

14. januar 2011

quity

Chritinap skriver:

Du er ikke i tvivl, tror ikke man sidder på Baby.dk med veer. Eller jo nogle er nok seje nok til det
Men mens smerter kommer gerne meget sidst i graviditeten, så det er forskelligt fra person til person.

Held og lykke

Undskyld, men vil lige nævne at de to gange jeg har haft veer har de altså ikke været så smertefulde at jeg ikke har kunne være nogen steder. Jeg kørte selv til sygehuset begge gange, en tur på 30 km. 1. gang var de sidste veer inden presseveerne lidt kraftigere end mine mens. smerter.

Det er bare ik alle der har så store smerter.

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

MariaE skriver:

hvis det er en konstant smerte er det jo ikke veer.Som du ved er der pause mellem veer, de er der jo ikke uafbrudt....før du er lige ved at føde og der er du ikke nået til endnu, det er helt sikkert:-)

Såbliv endeligt tjekket og husk at fortælle hvor meget liv du har mærket, det kan også være tegn på om det er derinde det er galt eller udenfor livmoderen...

Super vigtigt du ringer og snakker med dem og evt bliver tjekket for blærebetændelse.

Vil lige sige da jeg gik i for tidlig fødsel var det konstant smerte ..

Ville skynde mig at ringe til FG .. Ikke vagtlægen , for de forstår ingen ting !

Anmeld

14. januar 2011

Muffinmus

hmm, lyder mærkeligt, men mon ikke det var fordi der rent faktisk var noget andet galt...ellers føder man jo sjældent for tidligt.

I hvert fald ville jeg få det tjekket, for normalt er det jo ikke og er der skade derinde skal det opdages inden det er for sent for barnet.

Anmeld

14. januar 2011

Muffinmus

hmm, lyder mærkeligt, men mon ikke det var fordi der rent faktisk var noget andet galt...ellers føder man jo sjældent for tidligt.

I hvert fald ville jeg få det tjekket, for normalt er det jo ikke og er der skade derinde skal det opdages inden det er for sent for barnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.