Tror allerede mine veninder er væk :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Maja_4000

Og min datter er kun en måned i morgen .. 
Har tre tætte veninder hvoraf kun den ene kom på sygehuset og besøgte os .. Sidst jeg hørte fra hende var juleaften .. Den anden har jeg ikke hørt fra siden min datter blev født , hvor hun skrev "tillykke" .. Ikke andet .. Den tredje har jeg sms'et lidt med .. Men hun har ikke spurgt om hun må komme og se hende .. 

Er det virkelig mig som skal spørge dem , om de har lyst til at se hende ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Altså det ses jo rigtig tit når man får børn, at nogle venner eller veninder falder fra.

Men kan ikke se hvorfor du ikke lige så godt kan spørge dem, som de kan spørge dig. Det kan jo være at de har taget det som et tegn at du stadig har brug for ro eller andet.

Alting behøves ikke være negativt Det kan være de glæder sig helt vildt til at se din baby, men bare ikke vil være til besvær

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

14. januar 2011

jannebjerre

Maja_4000 skriver:

Har tre tætte veninder hvoraf kun den ene kom på sygehuset og besøgte os .. Sidst jeg hørte fra hende var juleaften .. Den anden har jeg ikke hørt fra siden min datter blev født , hvor hun skrev "tillykke" .. Ikke andet .. Den tredje har jeg sms'et lidt med .. Men hun har ikke spurgt om hun må komme og se hende .. 

Nej det er det ikke - ud til højre med dem...

ja undskyld men det er min mening...livet er for kort til at bruge tid på den slags mennesker...

Anmeld

14. januar 2011

SD21

Altså, jeg spørger altid om jeg må se deres barn hvis jeg er interesseret, så jeg ville helt klart tage det som om de ikke er interesserede i at se hende.

Sorry, men sådan har jeg det.

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

Maja_4000 skriver:

Spørg dem om de vil komme på besøg, så kan du jo se hvordan de er og reagerer

Anmeld

14. januar 2011

Maja_4000

Jeg har det også sådan , at de ikke viser interesse for hende - overhovedet ! :/ Det er bare ikke noget jeg havde forventet fra dem 

Anmeld

14. januar 2011

Maja_4000

victoria2008 skriver:

Spørg dem om de vil komme på besøg, så kan du jo se hvordan de er og reagerer

Jeg er bare blevet lidt stædig og synes at de må vise lidt interesse :s

Anmeld

14. januar 2011

Kruse90

jeg ville heller ikke gøre andet end at lade dem være.
De er ikke det værd, hvis de ikke engang interessere sig for dit dit.

Jeg har gennemgået præcis det samme, har dog ikke barn endnu.
Men de vidste jeg ville være ung mor, at jeg var sikker på at det var Jan der skulle være far til mine børn, og efter vi flyttede i hus faldte de allerede fra. Det chokerer mig helt vildt! Bare fordi vi købte hus!!

Jeg fik afvide at det kunne de slet ikke sætte sig ind i, og de kunne ikke forstå at jeg ville binde mig sådan med Jan osv osv, når jeg ikke var sikker på om det er ham jeg vil dele resten af mine dage med Men jeg VAR og ER sikker på at det er ham^

Vil aldrig afvide at det kan gå galt, men det kan det også gøre hvis man køber hus sammen når man er 30. altså for mig betyder alderen ikke en disse
Men det var vidst lige et sidespring.

Men jeg ville lade dem være, og finde nogle nye Jeg ville ikke bruge tid på dem!

Kram 

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Maja_4000 skriver:

Ja, det synes jeg da du skal hvis du vil vise hende frem...måske de ikke vil presse på eller måske det bare ikke er så interessant for dem at du har fået et barn.. men jeg ville da bare lige invitere...

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

Maja_4000 skriver:

Jeg er bare blevet lidt stædig og synes at de må vise lidt interesse :s

Det er nok enten at spørge dem, ellers må du bare droppe dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.