[citat][f][småt]Anne skriver:[/småt][/f]
Hejsa
Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor mange af jer, der har børn med den optimale aldersforskel? Aldersforskellen siges af fagfolk at være optimal, hvis der er omkring 2½ år mellem børnene.
Hvis I har flere børn må I tage fra den ældste og ned til den næste i rækken :)
I må gerne komme med argumenter for og imod :)
Mange hilsner
Anne[/citat]
Hej Anne.
Vi har 3 drenge, så min afstemning kræver lige et indlæg også :D
Imellem Rasmus 97' og Nicolaj 99' er der 20 mdr og imellem Nicolajog Mads 04' er der 4½ år.
Så jeg plejer at sige, jeg har 2-i-rap og en efternøjer.
[k]Jeg[/k] foretrækker klart at have en del år imellem børnene. Da vi fik de store, var vi meget unge og det kan self også have noget med mine nuværende følelser at gøre.
Men jeg følte, at det hele kørte på samlebånd, da de store var små :S
Det kan jeg self først se, da vi fik Mads.
Der var meget mere ro til det hele. Både i sind og tid. Og helt sikkert i erfaringen.
Nu er Mads 4½ år og det ville overhovedet ikke skræmme mig, hvis vi skulle have en mere... Også gerne til næste år, hvor Mads så ville blive omkring 6 år, før baby'en kom ud (L)
For mig har det været træls at få børn i rap, men har jo så først set det, efter vi fik Mads.
Jeg synes tit, folks har sååå travlt med at få "skudt" børnene ud... Med den bemærkning, at de skal have glæde af hinanden, når de er født i rap.
Undskyld, men jeg er ved at +o( mig over den kommentar. For det er slet ikke min overbevisning, at kun børn, der er født i rap, kan have glæde af hinanden!!
Vores drenge har altid leget sammen.. Self mest på Mads' primisser, når han er med. Men de har alle glæde af hinanden.. uanset alder..
Så [f]jeg[/f] vil hellere have børn med en del år imellem, end børn i rap igen... ;)
(H)
Kloster
Anmeld