Hvornår fik I kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Maja_4000

Jeg havde ikke kvalme én eneste dag (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Fenja09

Jeg har haft kvalme fra før jeg vidste jeg var gravid og har det stadig - er 7+1 henne. Så min kvalme har stået på næsten fra starten

Du kan jo være så heldig at det ikke rammer dig og du går kvalmefri igennem din graviditet, det vil jeg da håbe for dig  

Anmeld

16. januar 2011

Jibbe

Jeg havde slet ikke kvalme hele graviditeten :-)

Anmeld

16. januar 2011

NinaE

Tak for alle jeres svar. Det lyder jo som om alt er normalt når det kommer til kvalmen. Både i den ene ende, hvor man har kvalme fra dag 1 og i den anden, hvor nogle slet ikke oplever kvalme. Nu glæder jeg mig bare til jeg skal til lægen og høre at barnet har det okay, og så kan jeg godt undvære kvalmen 

Anmeld

16. januar 2011

Sofia

Jeg fik ikke kvalme!

Anmeld

16. januar 2011

*Cille*

Hos mig meldte kvalmen sig fra uge 6 cirka og er nu i uge 12, og døjer fortsat med kvalme og opkast. Synes det føles som at have tømmermænd døgnet rundt

Det er værst om morgenen og i løbet af dagen hvis jeg ikke spiser tit. Kan faktisk sige at hvis jeg bliver det mindste sulten, så får jeg kvalme...

Håber du slipper for kvalme-helvede ...  Held og lykke med din graviditet.

Anmeld

16. januar 2011

Valle81

NinaE skriver:

Jeg er 5 + 1 i dag, og undrer mig over jeg ikke har haft antydningen af kvalme endnu. Jeg kan blive lidt nervøs ved det, men samtidig er det jo også meget rart, og det kan selvfølgelig være det først sker senere.

Har nogle af jer gået en graviditet igennem uden kvalme, eller i hvilken periode fik I det?

1 graviditet slet ingen ting.
2 graviditet fra jeg tog test og til uge 16-17 stykker
3 gravidet fra uge 5 stykker og frem til uge 10-11 stykker - ikke så længe men dog meget kraftigt:0)

Og hjertelig tillykke:0)

Anmeld

16. januar 2011

Nadia Foged

NinaE skriver:

Jeg er 5 + 1 i dag, og undrer mig over jeg ikke har haft antydningen af kvalme endnu. Jeg kan blive lidt nervøs ved det, men samtidig er det jo også meget rart, og det kan selvfølgelig være det først sker senere.

Har nogle af jer gået en graviditet igennem uden kvalme, eller i hvilken periode fik I det?

Jeg begyndte at få det i uge 8, og derefter var det bare slemt !
Men du behøver jo ikke nødvendigvis at få det, er meget forskelligt, nogle får det også først sidst i graviditeten jeg er nu i uge 17 og jeg mærker ikke mere til det, kun hvis jeg går et par timer fra morgenen af uden at spise

Men man skal spise når man kan for det kan blive slemt

Anmeld

16. januar 2011

Laura.

Nogen er bare heldige at slippe for kvalmen, og selv er jeg en af dem. Er i uge 29 nu og har ikke set skyggen af den.. har dog haft en masse halsbrand...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.